Ravnoteža i marketing (CROSBI ID 104118)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Grbac, Bruno
hrvatski
Ravnoteža i marketing
Rezultati istraživanja ukazuju da su poduzeća u nedavnoj prošlosti djelovala u stabilnom okruženju s poslovanjem usmjerenim iznutra prema vani, a danas i ubuduće, zbog naglih i stalnih promjena na tržištu, poslovanje je diktirano izvana - s tržišta. // Izgradnja nove ravnoteže, kako autor naziva odnos između unutarnjih i vanjskih veličina, ostvariva je potpunim zadovoljavanjem kupaca, brzinom uočavanja potreba i brzinom realizacije plasmana, brigom za kvalitetom i dodatnim uslugama koje prate ponudu, te novim odnosom prema i među zaposlenima. // Znanstveni doprinos rada vezuje se za predložene modele kojima se na originalan način prezentiraju odnosi između unutarnjih i vanjskih varijabli nazvani "dinamička ravnoteža". Rad svojom aktualnošću i rezultatima predstavlja izvorni znanstveni doprinos upravljanju marketinga u malim i srednjim poduzećima.
ravnoteža; marketing
nije evidentirano
engleski
Equilibrium and Marketing
nije evidentirano
Equilibrium; Marketing
nije evidentirano
Podaci o izdanju
13 (1)
1995.
41-53-x
objavljeno
1330-6308