Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Ravnoteža i marketing (CROSBI ID 104118)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Grbac, Bruno Ravnoteža i marketing // Zbornik radova (Sveučilište u Rijeci. Ekonomski fakultet Rijeka), 13 (1995), 1; 41-53-x

Podaci o odgovornosti

Grbac, Bruno

hrvatski

Ravnoteža i marketing

Rezultati istraživanja ukazuju da su poduzeća u nedavnoj prošlosti djelovala u stabilnom okruženju s poslovanjem usmjerenim iznutra prema vani, a danas i ubuduće, zbog naglih i stalnih promjena na tržištu, poslovanje je diktirano izvana - s tržišta. // Izgradnja nove ravnoteže, kako autor naziva odnos između unutarnjih i vanjskih veličina, ostvariva je potpunim zadovoljavanjem kupaca, brzinom uočavanja potreba i brzinom realizacije plasmana, brigom za kvalitetom i dodatnim uslugama koje prate ponudu, te novim odnosom prema i među zaposlenima. // Znanstveni doprinos rada vezuje se za predložene modele kojima se na originalan način prezentiraju odnosi između unutarnjih i vanjskih varijabli nazvani "dinamička ravnoteža". Rad svojom aktualnošću i rezultatima predstavlja izvorni znanstveni doprinos upravljanju marketinga u malim i srednjim poduzećima.

ravnoteža; marketing

nije evidentirano

engleski

Equilibrium and Marketing

nije evidentirano

Equilibrium; Marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

13 (1)

1995.

41-53-x

objavljeno

1330-6308

Povezanost rada

Ekonomija