Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Tržišna orijentacija i uspješnost malih i srednjih poduzeća (CROSBI ID 104117)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Grbac, Bruno ; Martin, James Tržišna orijentacija i uspješnost malih i srednjih poduzeća // Zbornik radova (Sveučilište u Rijeci. Ekonomski fakultet Rijeka), 13 (1995), 2; 115-127-x

Podaci o odgovornosti

Grbac, Bruno ; Martin, James

hrvatski

Tržišna orijentacija i uspješnost malih i srednjih poduzeća

U radu se na osnovi terenskog istraživanja metodom pismene ankete na uzorku od 1850 poduzeća traže odgovori o obimu, značaju i utjecaju tržišne orijentacije malih i srednjih poduzeća u razvijenim gospodarstvima na primjeru gospodarstva SAD-a. // Istraživanjem je utvrđena direktna i pozitivna veza između tržišne orijentacije i uspješnosti poduzeća. Definiran je model odnosa tržišne orijentacije malih i srednjih poduzeća i njihove uspješnosti, što predstavlja značajan znanstveni doprinos izučavanju upravljanja marketingom malih i srednjih poduzeća. Osnovni zaključak koje je iz toga izveden svodi se na konstataciju da je vrijedno uložiti trud i vrijeme potrebno za izgradnju sustava kojim se implementira marketing-koncepcija odnosno tržišna orijentacija.

tržišna orjentacija; mala i srednja poduzeća

nije evidentirano

engleski

Market Orientation and Successfulnes of Small and Medium-sized Enterprises

nije evidentirano

Market Orientation; SME

nije evidentirano

Podaci o izdanju

13 (2)

1995.

115-127-x

objavljeno

1330-6308

Povezanost rada

Ekonomija