Tržišna orijentacija i uspješnost malih i srednjih poduzeća (CROSBI ID 104117)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Grbac, Bruno ; Martin, James
hrvatski
Tržišna orijentacija i uspješnost malih i srednjih poduzeća
U radu se na osnovi terenskog istraživanja metodom pismene ankete na uzorku od 1850 poduzeća traže odgovori o obimu, značaju i utjecaju tržišne orijentacije malih i srednjih poduzeća u razvijenim gospodarstvima na primjeru gospodarstva SAD-a. // Istraživanjem je utvrđena direktna i pozitivna veza između tržišne orijentacije i uspješnosti poduzeća. Definiran je model odnosa tržišne orijentacije malih i srednjih poduzeća i njihove uspješnosti, što predstavlja značajan znanstveni doprinos izučavanju upravljanja marketingom malih i srednjih poduzeća. Osnovni zaključak koje je iz toga izveden svodi se na konstataciju da je vrijedno uložiti trud i vrijeme potrebno za izgradnju sustava kojim se implementira marketing-koncepcija odnosno tržišna orijentacija.
tržišna orjentacija; mala i srednja poduzeća
nije evidentirano
engleski
Market Orientation and Successfulnes of Small and Medium-sized Enterprises
nije evidentirano
Market Orientation; SME
nije evidentirano
Podaci o izdanju
13 (2)
1995.
115-127-x
objavljeno
1330-6308