Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Novi pristup tržištu - marketing u poduzeću "Manco" (CROSBI ID 104116)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Grbac, Bruno Novi pristup tržištu - marketing u poduzeću "Manco" // Zbornik radova (Sveučilište u Rijeci. Ekonomski fakultet Rijeka), 13 (1995), 2; 467-478-x

Podaci o odgovornosti

Grbac, Bruno

hrvatski

Novi pristup tržištu - marketing u poduzeću "Manco"

Hipoteza u istraživanju svodi se na utvrđivanje osnove po kojoj poduzeća ostvaruju uspješan nastup na tržištu. Istraživanje je izvršeno na primjeru poduzeća "Manco" iz Clevelanda, Ohio, SAD primjenom metode promatranja i metodom osobnog intervjua s ključnim menadžerima poduzeća. // Rezultati istraživanja procesa prilagođavanja i napretka poduzeća "Manco" ukazuju da se nova poslovna filozofija tog poduzeća temelji na sinergijskom djelovanju načina odabira ciljeva i strategija poslovanja, načinu prikupljanja, obrade i distribucije informacija, te odnosa s kupcima, dobavljačima i konkurentima. // Autor zaključuje da je uspjeh analiziranog poduzeća rezultat adekvatnog tretiranja informacija, procesa učenja od boljih i partnerskih odnosa koji se uspostavljaju sa svim sudionicima na tržištu. Ti činitelji pridonose bržem napretku poduzeća u razvijenim tržišnim ekonomijama, što je uz određene modifikacije, kako ukazuje autor, moguće implementirati i u hrvatskoj praksi.

tržište; marketing; Manco

nije evidentirano

engleski

New Market Approach - Marketing in the Enterprise "Manco"

nije evidentirano

Market; Marketing; Manco

nije evidentirano

Podaci o izdanju

13 (2)

1995.

467-478-x

objavljeno

1330-6308

Povezanost rada

Ekonomija