Novi pristup tržištu - marketing u poduzeću "Manco" (CROSBI ID 104116)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Grbac, Bruno
hrvatski
Novi pristup tržištu - marketing u poduzeću "Manco"
Hipoteza u istraživanju svodi se na utvrđivanje osnove po kojoj poduzeća ostvaruju uspješan nastup na tržištu. Istraživanje je izvršeno na primjeru poduzeća "Manco" iz Clevelanda, Ohio, SAD primjenom metode promatranja i metodom osobnog intervjua s ključnim menadžerima poduzeća. // Rezultati istraživanja procesa prilagođavanja i napretka poduzeća "Manco" ukazuju da se nova poslovna filozofija tog poduzeća temelji na sinergijskom djelovanju načina odabira ciljeva i strategija poslovanja, načinu prikupljanja, obrade i distribucije informacija, te odnosa s kupcima, dobavljačima i konkurentima. // Autor zaključuje da je uspjeh analiziranog poduzeća rezultat adekvatnog tretiranja informacija, procesa učenja od boljih i partnerskih odnosa koji se uspostavljaju sa svim sudionicima na tržištu. Ti činitelji pridonose bržem napretku poduzeća u razvijenim tržišnim ekonomijama, što je uz određene modifikacije, kako ukazuje autor, moguće implementirati i u hrvatskoj praksi.
tržište; marketing; Manco
nije evidentirano
engleski
New Market Approach - Marketing in the Enterprise "Manco"
nije evidentirano
Market; Marketing; Manco
nije evidentirano
Podaci o izdanju
13 (2)
1995.
467-478-x
objavljeno
1330-6308