Tržišna orijentacija i društveno ekonomske promjene (CROSBI ID 495077)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Grbac, Bruno ; Martin, James
hrvatski
Tržišna orijentacija i društveno ekonomske promjene
Na razinu tržišne orijentacije utječe čitav niz čimbenika, a u predmetnom radu istražuje se utjecaj društveno ekonomskih promjena. Istražene su promjene u dva razdoblja od značaja za Hrvatsku. Prvo razdoblje je vezano za samoupravno uređene odnose u društvu i gospodarstvu, a drugo razdoblje za odnose koji su karakterizirani elementima sustava tržišne ekonomije. // Provedenim istraživanjem o utjecaju društveno ekonomskih promjena na razinu tržišne orijentacije gospodarskih subjekata testirano je sedam hipoteza. Rezultati istraživanja potvrdili su hipoteze da su "tržišna orijentacija (kao zbirna veličina)", "činitelji koji utječu na plasman proizvoda/usluga", i "informacije za poslovne odluke" u različitim društveno- ekonomskim okvirima, različite. Ostale postavljene hipoteze su odbačene, odnosno u različitim društveno-ekonomskim okvirima, "uvažavanje marketing načela", "tržišni problemi koji opterećuju menadžement" i "sredstva za komunikaciju s tržištem" su ista. Zaključno, evolucija iz jednog društveno-ekonomskog okvira u drugi imala je pozitivnog utjecaja na prihvaćanje i implementaciju marketing-koncepcije u Hrvatskoj, odnosno, danas je prisutna veća razina implementacije marketing-koncepcije.
tržišna orjentacija; društveno ekonomske promjene
nije evidentirano
engleski
Market Orientation and Socio-economic Changes
nije evidentirano
Market Orientation; Socioeconomic Changes
nije evidentirano
Podaci o prilogu
395-409-x.
2000.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Tržišna demokracija u Hrvatskoj: Stanje i perspektive
Bratko, Stjepan
Varaždin: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU)
Podaci o skupu
Tržišna demokracija u Hrvatskoj stanje i perspektive
predavanje
26.10.2000-27.10.2000
Varaždin, Hrvatska