The Imperative and Interactive Roles of Marketing and Tourism (CROSBI ID 495076)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Grbac, Bruno ; Shultz, Clifford
engleski
The Imperative and Interactive Roles of Marketing and Tourism
Analizom prošlih istraživanja i provedenim istraživanjem na terenu utvrđene su relacije koje se uspostavljaju među sudionicima na turističkom tržištu da bi se stvorio konkurentni turistički proizvod i profitabilna turistička djelatnost. // Metodom modeliranja obrazložene su utjecajne veličine i definirana njihova interakcija. Istraživanjem na terenu koje je provedeno metodom intervjua s menadžerima iz turističke djelatnosti na riječko - opatijskom području potvrđene su postavljene teze. // Znanstveni doprinos rada proizlazi iz uočavanja više utjecajnih veličina i njihovih relacija koje pridonose uspjehu tranzicijskog procesa uvažavajući multiplikativne efekte turizma u uvjetima koje nameće poduzetničko okružje. Argumentira se imperativna uloga upravljanja marketingom u tim procesima i predlaže model koji stvaratelje ekonomske politike upućuje na instaliranje mjera kontrole, edukacije i treninga djelatnika u turizmu, te poticanje kapitalnih ulaganja.
Marketing Roles; Tourism
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
102-110-x.
2000.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Hrvatski turizam na pragu XXI. stoljeća
Bošković, Desimir ; Šerović, Svjetlana
Poreč: Institut za poljoprivredu i turizam Poreč
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096