Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kontinuitet u vrednovanju učenikova uspjeha (CROSBI ID 1913)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena)

Vrcelj, Sofija Kontinuitet u vrednovanju učenikova uspjeha. Rijeka: Pedagoški fakultet Sveučilišta u Rijeci, 1996

Podaci o odgovornosti

Vrcelj, Sofija

Zdelarec, Dražen

hrvatski

Kontinuitet u vrednovanju učenikova uspjeha

U teorijskom se dijelu knjige analiziraju definicije školskog uspjeha i kontinuiteta i iz prikaza je definicija vidljiva složenost tog pedagpškog fenomena. Osim složenosti samoga pojma, složenost je uočljiva i pri određivanju faktora koji djeluju na školski uspjeh. Odnos nastave i intelektualnog razvoja učenika je važno pitanje . Tom je peoblemu u tadu posvećena značajna pozornost ; prikazane su teorije koje problem nastoje riješiti (ženevska i moskovska psihološka škola).Prikazane su i taksonomije odgojno-obrazovnih zadataka nastave kojima se nastoji olakšati njegovo vrednovanje.

kontinuitet uspjeha; ženevska psihološka škole; moskovska škole;

nije evidentirano

engleski

Continuity of Pupil School Results

nije evidentirano

continuity of school results; Geneva Psychologial and Moscow Psychological school

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Rijeka: Pedagoški fakultet Sveučilišta u Rijeci

1996.

953-6104-06-7

147

objavljeno

Povezanost rada

Pedagogija