Marketing virtualnih organizacija (CROSBI ID 338022)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Begičević, Nina
Kliček, Božidar
hrvatski
Marketing virtualnih organizacija
U diplomskom radu "Marketing virtualnih organizacija" iznesen je pregled osnove (karakteristika i specifičnosti) virtualnih organizacija, što je naravno izuzetno važno znati za što bolje razumijevanje i provođenje promocije virtualne organizacije. Naveden je i pristup marketingu virtualnih organizacija, odnosno promociji. U promociji virtualne organizacije, s najvećim udjelom bi trebala sudjelovati ekonomska propaganda sa zastupljenošću svih medija. Pomoću svih medija i precizno izrađenog plana njihove uporabe, određena virtualna organizacija postala bi poznata široj javnosti, a time i potencijalnim korisnicima s kojima bi se ostvarila tražena suradnja. Objašnjen je i prijedlog marketinškog plana za virtualnu organizaciju "Turističke zajednice grada Varaždna". Virtualna organizacija grada Varaždina ima za cilj predstaviti i promovirati svu ponudu grada Varaždina kao turističke destinacije koristeći sve mogućnosti suvremene informacijske tehnologije i prednosti stvorene virtualne organizacije. Uz teoretski pristup virtualnim organizacijama i njihovom marketingu sve je dodatno objašnjeno navedenim primjerima.
virtualna organizacija; marketing; primjer virtualne organizacije (marketinga)
nije evidentirano
engleski
Marketing of the virtual organization
nije evidentirano
virtual organization; marketing; example of the virtual organization
nije evidentirano
Podaci o izdanju
83
15.07.2003.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet organizacije i informatike
Varaždin