Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pedagoški aspekti rada učitelja sa zapuštenom djecom (CROSBI ID 338009)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Zloković, Jasminka Pedagoški aspekti rada učitelja sa zapuštenom djecom / dr.sc. Marko, Mušanović, red. prof. (mentor); - (neposredni voditelj). Rijeka, Filozofski fakultet u Rijeci, . 2001

Podaci o odgovornosti

Zloković, Jasminka

dr.sc. Marko, Mušanović, red. prof.

-

hrvatski

Pedagoški aspekti rada učitelja sa zapuštenom djecom

Budući da se problem zapuštanja djece odnosi na veliki dio populacije, rezultati istraživanja znatno pridonose boljem poznavanju same problematike, što na pragmatičkome polju pridonosi poboljšanju stanja zapuštene djece. Rad iz područja društvenih znanosti s humanističkom orijentacijom polazi od hipoteza da je moguće i jedino opravdano pridonjeti ukupnom razvoju svakog pojedinca kroz sve pedagoško-psihološke aspekte.Od škole kao odgojno-obrazovne institucije realno je očekivati da pruži kvalitetnu stručnu pomoć i zaštiti dijete.Rezultati su ispitivanja pokazali, da se mora intenzivno raditi na razvijanju i promjeni sustava prepoznavanja zapuštenih učenika u školi, što je problem kojemu se do sada, zbog različitih okolnosti kao što je nedovoljna primjena provjerenih kriterija u prepoznavanju ove pojave, neupotpunjenost stručno-razvojnih službi, preopterećenost učitelja, nedostatak programa za rad s ovim učenicima, kao i zbog nekih drugih problema koji se ovim ispitivanjem pokazalo, nije posvećivalo dovoljno pozornosti. Analizirajući dosadašnje teorijske spoznaje i rezultate provedenog istraživanja možemo zaključiti da je rad učitelja na problemima zapuštenih učenika pedagoški opravdan i važan dio njihova stručnog rada. Rezultati istraživanja upućuju na zaključak o pozitivnim učincima rada učitelja sa zapuštenim učenicima u školi i s obzirom na njihove roditelje.

učitelj; pedagoški aspekti; zapuštena djeca; obitelji u riziku; djeca u rizikuca

nije evidentirano

engleski

Pedagogical aspects teachers work with neglected children

nije evidentirano

teachers; pedagogical aspects; neglected children; risc family; risc children

nije evidentirano

Podaci o izdanju

481

17.05.2001.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Rijeci

Rijeka

Povezanost rada

Pedagogija