Pedagoški aspekti rada učitelja sa zapuštenom djecom (CROSBI ID 338009)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Zloković, Jasminka
dr.sc. Marko, Mušanović, red. prof.
-
hrvatski
Pedagoški aspekti rada učitelja sa zapuštenom djecom
Budući da se problem zapuštanja djece odnosi na veliki dio populacije, rezultati istraživanja znatno pridonose boljem poznavanju same problematike, što na pragmatičkome polju pridonosi poboljšanju stanja zapuštene djece. Rad iz područja društvenih znanosti s humanističkom orijentacijom polazi od hipoteza da je moguće i jedino opravdano pridonjeti ukupnom razvoju svakog pojedinca kroz sve pedagoško-psihološke aspekte.Od škole kao odgojno-obrazovne institucije realno je očekivati da pruži kvalitetnu stručnu pomoć i zaštiti dijete.Rezultati su ispitivanja pokazali, da se mora intenzivno raditi na razvijanju i promjeni sustava prepoznavanja zapuštenih učenika u školi, što je problem kojemu se do sada, zbog različitih okolnosti kao što je nedovoljna primjena provjerenih kriterija u prepoznavanju ove pojave, neupotpunjenost stručno-razvojnih službi, preopterećenost učitelja, nedostatak programa za rad s ovim učenicima, kao i zbog nekih drugih problema koji se ovim ispitivanjem pokazalo, nije posvećivalo dovoljno pozornosti. Analizirajući dosadašnje teorijske spoznaje i rezultate provedenog istraživanja možemo zaključiti da je rad učitelja na problemima zapuštenih učenika pedagoški opravdan i važan dio njihova stručnog rada. Rezultati istraživanja upućuju na zaključak o pozitivnim učincima rada učitelja sa zapuštenim učenicima u školi i s obzirom na njihove roditelje.
učitelj; pedagoški aspekti; zapuštena djeca; obitelji u riziku; djeca u rizikuca
nije evidentirano
engleski
Pedagogical aspects teachers work with neglected children
nije evidentirano
teachers; pedagogical aspects; neglected children; risc family; risc children
nije evidentirano
Podaci o izdanju
481
17.05.2001.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Rijeci
Rijeka