Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 139281

Stav talijanskih potrošača prema hrvatskoj mladoj govedini


Kolega, Ante; Markovina, Jerko
Stav talijanskih potrošača prema hrvatskoj mladoj govedini // XXXVIII. Znanstveni skup hrvatskih agronoma s međunarodnim sudjelovanjem : priopćenja = XXXVIII Croatian Symposium on Agriculture with International Participation : proceedings / Žimbrek, Tito (ur.).
Zagreb: Agronomski fakultet, 2003. str. 31-34 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 139281 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stav talijanskih potrošača prema hrvatskoj mladoj govedini
(Italian Consumers's Attitudes towards Croatian Baby Beef)

Autori
Kolega, Ante ; Markovina, Jerko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
XXXVIII. Znanstveni skup hrvatskih agronoma s međunarodnim sudjelovanjem : priopćenja = XXXVIII Croatian Symposium on Agriculture with International Participation : proceedings / Žimbrek, Tito - Zagreb : Agronomski fakultet, 2003, 31-34

ISBN
953-6135-39-6

Skup
Znanstveni skup hrvatskih agronoma s međunarodnim sudjelovanjem (38 ; 2003)

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 19.-21.02.2003

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
izvoz; marketing; govedina; Italija
(export; marketing; beef; Italy)

Sažetak
Izvoz hrvatskih živih goveda i goveđeg mesa bila je osamdesetih godina na prosječnoj godišnjoj razini od oko 25.000 tona (Kolega, 1994.). Međutim, u posljednjih petnaestak godina izvoz se stalno smanjivao, te je 1999. godine izvezeno manje od 1.000 tona goveđeg mesa (Kolega, Božić, 2001.). Pad izvoza goveda i goveđeg mesa jedan je od ključnih čimbenika koji su utjecali na smanjenje proizvodnje goveđeg mesa, broja goveda i kukuruza u Hrvatskoj. Da bi se ponovo razvio izvozni marketing hrvatske mlade govedine potrebno je poznavati stranog potrošača, njegove stavove i kupovno ponašanje. Cilj ovog rada je utvrditi kupovno ponašanje talijanskih potrošača te njihov stav o hrvatskoj govedini.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija), Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0178051

Ustanove:
Agronomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url JERKO MARKOVINA (autor)

Avatar Url Ante Kolega (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kolega, Ante; Markovina, Jerko
Stav talijanskih potrošača prema hrvatskoj mladoj govedini // XXXVIII. Znanstveni skup hrvatskih agronoma s međunarodnim sudjelovanjem : priopćenja = XXXVIII Croatian Symposium on Agriculture with International Participation : proceedings / Žimbrek, Tito (ur.).
Zagreb: Agronomski fakultet, 2003. str. 31-34 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Kolega, A. & Markovina, J. (2003) Stav talijanskih potrošača prema hrvatskoj mladoj govedini. U: Žimbrek, T. (ur.)XXXVIII. Znanstveni skup hrvatskih agronoma s međunarodnim sudjelovanjem : priopćenja = XXXVIII Croatian Symposium on Agriculture with International Participation : proceedings.
@article{article, editor = {\v{Z}imbrek, T.}, year = {2003}, pages = {31-34}, keywords = {izvoz, marketing, govedina, Italija}, isbn = {953-6135-39-6}, title = {Stav talijanskih potro\v{s}a\v{c}a prema hrvatskoj mladoj govedini}, keyword = {izvoz, marketing, govedina, Italija}, publisher = {Agronomski fakultet}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, editor = {\v{Z}imbrek, T.}, year = {2003}, pages = {31-34}, keywords = {export, marketing, beef, Italy}, isbn = {953-6135-39-6}, title = {Italian Consumers's Attitudes towards Croatian Baby Beef}, keyword = {export, marketing, beef, Italy}, publisher = {Agronomski fakultet}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font