Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Stav talijanskih potrošača prema hrvatskoj mladoj govedini (CROSBI ID 494815)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Kolega, Ante ; Markovina, Jerko Stav talijanskih potrošača prema hrvatskoj mladoj govedini // XXXVIII. Znanstveni skup hrvatskih agronoma s međunarodnim sudjelovanjem : priopćenja = XXXVIII Croatian Symposium on Agriculture with International Participation : proceedings / Žimbrek, Tito (ur.). Zagreb: Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2003. str. 31-34

Podaci o odgovornosti

Kolega, Ante ; Markovina, Jerko

hrvatski

Stav talijanskih potrošača prema hrvatskoj mladoj govedini

Izvoz hrvatskih živih goveda i goveđeg mesa bila je osamdesetih godina na prosječnoj godišnjoj razini od oko 25.000 tona (Kolega, 1994.). Međutim, u posljednjih petnaestak godina izvoz se stalno smanjivao, te je 1999. godine izvezeno manje od 1.000 tona goveđeg mesa (Kolega, Božić, 2001.). Pad izvoza goveda i goveđeg mesa jedan je od ključnih čimbenika koji su utjecali na smanjenje proizvodnje goveđeg mesa, broja goveda i kukuruza u Hrvatskoj. Da bi se ponovo razvio izvozni marketing hrvatske mlade govedine potrebno je poznavati stranog potrošača, njegove stavove i kupovno ponašanje. Cilj ovog rada je utvrditi kupovno ponašanje talijanskih potrošača te njihov stav o hrvatskoj govedini.

izvoz; marketing; govedina; Italija

nije evidentirano

engleski

Italian Consumers's Attitudes towards Croatian Baby Beef

nije evidentirano

export; marketing; beef; Italy

nije evidentirano

Podaci o prilogu

31-34.

2003.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

Znanstveni skup hrvatskih agronoma s međunarodnim sudjelovanjem (38 ; 2003)

predavanje

19.02.2003-21.02.2003

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Poljoprivreda (agronomija), Ekonomija