Stav talijanskih potrošača prema hrvatskoj mladoj govedini (CROSBI ID 494815)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Kolega, Ante ; Markovina, Jerko
hrvatski
Stav talijanskih potrošača prema hrvatskoj mladoj govedini
Izvoz hrvatskih živih goveda i goveđeg mesa bila je osamdesetih godina na prosječnoj godišnjoj razini od oko 25.000 tona (Kolega, 1994.). Međutim, u posljednjih petnaestak godina izvoz se stalno smanjivao, te je 1999. godine izvezeno manje od 1.000 tona goveđeg mesa (Kolega, Božić, 2001.). Pad izvoza goveda i goveđeg mesa jedan je od ključnih čimbenika koji su utjecali na smanjenje proizvodnje goveđeg mesa, broja goveda i kukuruza u Hrvatskoj. Da bi se ponovo razvio izvozni marketing hrvatske mlade govedine potrebno je poznavati stranog potrošača, njegove stavove i kupovno ponašanje. Cilj ovog rada je utvrditi kupovno ponašanje talijanskih potrošača te njihov stav o hrvatskoj govedini.
izvoz; marketing; govedina; Italija
nije evidentirano
engleski
Italian Consumers's Attitudes towards Croatian Baby Beef
nije evidentirano
export; marketing; beef; Italy
nije evidentirano
Podaci o prilogu
31-34.
2003.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Žimbrek, Tito
Zagreb: Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
953-6135-39-6
Podaci o skupu
Znanstveni skup hrvatskih agronoma s međunarodnim sudjelovanjem (38 ; 2003)
predavanje
19.02.2003-21.02.2003
Opatija, Hrvatska