Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Osobine i motivacija učenika u kvalitetnoj školi (CROSBI ID 494812)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad

Kolić-Vehovec, Svjetlana Osobine i motivacija učenika u kvalitetnoj školi // RI KVAŠ-21: Svaki učenik može uspjeti / Tonšić-Krema, J. ; Vrabec, M. ; Štemberger, A. (ur.). Rijeka: Medicinska škola u Rijeci, 2002. str. 22-29-x

Podaci o odgovornosti

Kolić-Vehovec, Svjetlana

hrvatski

Osobine i motivacija učenika u kvalitetnoj školi

Cilj je ovog istraživanja bio usporediti samopoštovanje, ispitnu anksioznost, intrinzičnu motivaciju i stav prema školi učenika iz škola u kojima se primijenjuju principi kvalitetne škole Williama Glassera i učenika iz kontrolne škole u kojoj se ti principi ne primijenjuju. Ispitano je 95 učenika trećih razreda, 168 učenika petih razreda i 145 učenika osmih razreda. Rezultati su pokazali da u osobinama ličnosti i intrinzičnoj motivaciji nema razlika kod učenika trećih razreda, dok učenici petih razreda iz eksperimentalne skupine pokazuju više samopoštovanje i intrinzičnu motivaciju, a manju ispitnu anksioznost od učenika iz kontrolne skupine. U osmim razredima eksperimentalne skupine učenici imaju više samopoštovanje i samostalniji su od učenika kontrolne skupine. Pozitivniji stav prema školi iskazuju učenici eksperimentalne u odnosu na kontrolnu grupu u sve tri dobne skupine. Od trećeg do osmog razreda u eksperimentalnoj skupini se ne mijenja samopoštovanje niti samostalnost, ali se nakon petog razreda smanjuje intrinzična motivacija, a povećava ispitna anksioznost. Ovi negativni trendovi uočljivi su kod kontrolne skupine već nakon trećeg razreda, a uočava se i pad samopoštovanja i samostalnosti u radu. Uočava se trend smanjenja interesa za školu i razvoja negativnog stava prema školi s prijelazom iz nižih u više razrede, s tim da ove promjene u kontrolnoj skupini počinju već nakon trećeg razreda.

samopoštovanje; ispitna anksioznost; intrinzična motivacija; stav prema školi; školsko postignuće

nije evidentirano

engleski

Students&#8217 ; characteristics and motivation in quality school

nije evidentirano

self-esteem; test anxiety; intrinsic motivation; attitude toward school; school achievement

nije evidentirano

Podaci o prilogu

22-29-x.

2002.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

RI KVAŠ-21: Svaki učenik može uspjeti

Tonšić-Krema, J. ; Vrabec, M. ; Štemberger, A.

Rijeka: Medicinska škola u Rijeci

Podaci o skupu

RI KVAŠ-21, drugi susret kvalitetnih škola

predavanje

22.11.2002-24.11.2002

Rijeka, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano