Kako pomoći učeniku da uključi svoj mozak (CROSBI ID 494791)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Kolić-Vehovec, Svjetlana
hrvatski
Kako pomoći učeniku da uključi svoj mozak
Polazeći od razmatranja načina funkcioniranja mozga, nastoji se odgovoriti na pitanje zašto učenici teško uče fizičke sadržaje, te predlažu načini da se to učenje učini lakšim, ali i efikasnijim. Naglasak se stavlja na dva različita oblika pamćenja sadržaja &#8211 ; simboličko i predodžbeno, te na važnost njihovog povezivanja. Dvostruko kodiranje informacija predstavlja aktivno rabljenje postojećeg iskustva učenika i omogućuje razumijevanje sadržaja, odnosno izgrađivanje novih znanja. Ova pitanja stavljaju se i u kontekst razvojnih promjena u mišljenju, od konkretnog ka apstraktnom rezoniranju, te individualnih razlika među učenicima u prolaženju kroz ove razvojne promjene. Sve navedene čimbenike uspješnog učenja komentira se i kao važne izvore motivacije.
verbalno kodiranje; predodžbeno kodiranje; dvostruko kodiranje; razumijevanje; kognitivni razvoj
nije evidentirano
engleski
How to help student to engage her/his brain
nije evidentirano
verbal coding; imagery coding; dual coding; comprehension; cognitive development
nije evidentirano
Podaci o prilogu
53-62-x.
2001.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Peti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Učenik- aktivni sudionik u nastavi fizike
Buljubašić, Mladen ; Knežević, S.
Split: Hrvatsko filozofsko društvo
Podaci o skupu
Peti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Učenik- aktivni sudionik u nastavi fizike
pozvano predavanje
01.01.2001-01.01.2001
Makarska, Hrvatska