Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kako pomoći učeniku da uključi svoj mozak (CROSBI ID 494791)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad

Kolić-Vehovec, Svjetlana Kako pomoći učeniku da uključi svoj mozak // Peti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Učenik- aktivni sudionik u nastavi fizike / Buljubašić, Mladen ; Knežević, S. (ur.). Split: Hrvatsko filozofsko društvo, 2001. str. 53-62-x

Podaci o odgovornosti

Kolić-Vehovec, Svjetlana

hrvatski

Kako pomoći učeniku da uključi svoj mozak

Polazeći od razmatranja načina funkcioniranja mozga, nastoji se odgovoriti na pitanje zašto učenici teško uče fizičke sadržaje, te predlažu načini da se to učenje učini lakšim, ali i efikasnijim. Naglasak se stavlja na dva različita oblika pamćenja sadržaja &#8211 ; simboličko i predodžbeno, te na važnost njihovog povezivanja. Dvostruko kodiranje informacija predstavlja aktivno rabljenje postojećeg iskustva učenika i omogućuje razumijevanje sadržaja, odnosno izgrađivanje novih znanja. Ova pitanja stavljaju se i u kontekst razvojnih promjena u mišljenju, od konkretnog ka apstraktnom rezoniranju, te individualnih razlika među učenicima u prolaženju kroz ove razvojne promjene. Sve navedene čimbenike uspješnog učenja komentira se i kao važne izvore motivacije.

verbalno kodiranje; predodžbeno kodiranje; dvostruko kodiranje; razumijevanje; kognitivni razvoj

nije evidentirano

engleski

How to help student to engage her/his brain

nije evidentirano

verbal coding; imagery coding; dual coding; comprehension; cognitive development

nije evidentirano

Podaci o prilogu

53-62-x.

2001.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Peti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Učenik- aktivni sudionik u nastavi fizike

Buljubašić, Mladen ; Knežević, S.

Split: Hrvatsko filozofsko društvo

Podaci o skupu

Peti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Učenik- aktivni sudionik u nastavi fizike

pozvano predavanje

01.01.2001-01.01.2001

Makarska, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano