Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Structured games programme on the changes of attitudes of students without difficulties toward students with special needs (CROSBI ID 494571)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Stančić, Zrinjka ; Dalić-Pavelić, Sunčica Structured games programme on the changes of attitudes of students without difficulties toward students with special needs // Improving Learning, fostering the Will to learn / Mason, Lucia ; Andreuzza, Silvia ; Arfe, Barbara et al. (ur.). Padova: University of Padova, Department of Developmental and Socialisation Psychology, 2003. str. 643-x

Podaci o odgovornosti

Stančić, Zrinjka ; Dalić-Pavelić, Sunčica

engleski

Structured games programme on the changes of attitudes of students without difficulties toward students with special needs

Cilj istraživanja bio je ustanoviti ima li Program strukturiranih igara utjecaja na promjenu stavova učenika bez teškoća prema njihovim vršnjacima iz razreda s posebnim potrebama.Nadalje željelo se ustanoviti ima li spomenuti program utjecaj na sociometrijski položaj učenika s posebnim potrebama unutar razreda.Uzorak se sastojao od sveukupno 1144 učenika iz dvije zagrebačke osnovne škole.Rezultati su pokazali statistički značajne razlike u stavovima u korist eksperimentalne grupe. Isto tako došlo je do promjena i u odnosu na sociometrijski položaj učenika s posebnim potrebama.

Structured games programme; attitudes; students with special needs; students without disabilities

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

643-x.

2003.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Mason, Lucia ; Andreuzza, Silvia ; Arfe, Barbara ; Del Favero, Laura

Padova: University of Padova, Department of Developmental and Socialisation Psychology

Podaci o skupu

10th Biennial Conference for research on learning and instruction

poster

26.08.2003-30.08.2003

Padova, Italija

Povezanost rada

nije evidentirano