Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 138008

Utjecaj programa strukturiranih igara na promjenu stavova učenika bez teškoća u odnosu na učenike s posebnim potrebama


Stančić, Zrinjka; Dalić-Pavelić, Sunčica
Utjecaj programa strukturiranih igara na promjenu stavova učenika bez teškoća u odnosu na učenike s posebnim potrebama // Improving Learning, fostering the Will to learn / Mason, Lucia ; Andreuzza, Silvia ; Arfe, Barbara ; Del Favero, Laura (ur.).
Padova: University of Padova, Department of Developmental and Socialisation Psychology, 2003. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 138008 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj programa strukturiranih igara na promjenu stavova učenika bez teškoća u odnosu na učenike s posebnim potrebama
(Structured games programme on the changes of attitudes of students without difficulties toward students with special needs)

Autori
Stančić, Zrinjka ; Dalić-Pavelić, Sunčica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Improving Learning, fostering the Will to learn / Mason, Lucia ; Andreuzza, Silvia ; Arfe, Barbara ; Del Favero, Laura - Padova : University of Padova, Department of Developmental and Socialisation Psychology, 2003

Skup
10th Biennial Conference for research on learning and instruction

Mjesto i datum
Padova, Italija, 26.-30.08., 2003

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Program strukturiranih igara; stavovi; učenici s posebnim potrebama; učenici bez teškoća
(Structured games programme; attitudes; students with special needs; students without disabilities)

Sažetak
Cilj istraživanja bio je ustanoviti ima li Program strukturiranih igara utjecaja na promjenu stavova učenika bez teškoća prema njihovim vršnjacima iz razreda s posebnim potrebama.Nadalje željelo se ustanoviti ima li spomenuti program utjecaj na sociometrijski položaj učenika s posebnim potrebama unutar razreda.Uzorak se sastojao od sveukupno 1144 učenika iz dvije zagrebačke osnovne škole.Rezultati su pokazali statistički značajne razlike u stavovima u korist eksperimentalne grupe. Isto tako došlo je do promjena i u odnosu na sociometrijski položaj učenika s posebnim potrebama.

Izvorni jezik
Engleski



POVEZANOST RADA


Projekti:
0013007

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Stančić, Zrinjka; Dalić-Pavelić, Sunčica
Utjecaj programa strukturiranih igara na promjenu stavova učenika bez teškoća u odnosu na učenike s posebnim potrebama // Improving Learning, fostering the Will to learn / Mason, Lucia ; Andreuzza, Silvia ; Arfe, Barbara ; Del Favero, Laura (ur.).
Padova: University of Padova, Department of Developmental and Socialisation Psychology, 2003. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Stančić, Z. & Dalić-Pavelić, S. (2003) Utjecaj programa strukturiranih igara na promjenu stavova učenika bez teškoća u odnosu na učenike s posebnim potrebama. U: Mason, L., Andreuzza, S., Arfe, B. & Del Favero, L. (ur.)Improving Learning, fostering the Will to learn.
@article{article, year = {2003}, pages = {643}, keywords = {Program strukturiranih igara, stavovi, u\v{c}enici s posebnim potrebama, u\v{c}enici bez te\v{s}ko\'{c}a}, title = {Utjecaj programa strukturiranih igara na promjenu stavova u\v{c}enika bez te\v{s}ko\'{c}a u odnosu na u\v{c}enike s posebnim potrebama}, keyword = {Program strukturiranih igara, stavovi, u\v{c}enici s posebnim potrebama, u\v{c}enici bez te\v{s}ko\'{c}a}, publisher = {University of Padova, Department of Developmental and Socialisation Psychology}, publisherplace = {Padova, Italija} }
@article{article, year = {2003}, pages = {643}, keywords = {Structured games programme, attitudes, students with special needs, students without disabilities}, title = {Structured games programme on the changes of attitudes of students without difficulties toward students with special needs}, keyword = {Structured games programme, attitudes, students with special needs, students without disabilities}, publisher = {University of Padova, Department of Developmental and Socialisation Psychology}, publisherplace = {Padova, Italija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font