Structured games programme on the changes of attitudes of students without difficulties toward students with special needs (CROSBI ID 494571)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Stančić, Zrinjka ; Dalić-Pavelić, Sunčica
engleski
Structured games programme on the changes of attitudes of students without difficulties toward students with special needs
Cilj istraživanja bio je ustanoviti ima li Program strukturiranih igara utjecaja na promjenu stavova učenika bez teškoća prema njihovim vršnjacima iz razreda s posebnim potrebama.Nadalje željelo se ustanoviti ima li spomenuti program utjecaj na sociometrijski položaj učenika s posebnim potrebama unutar razreda.Uzorak se sastojao od sveukupno 1144 učenika iz dvije zagrebačke osnovne škole.Rezultati su pokazali statistički značajne razlike u stavovima u korist eksperimentalne grupe. Isto tako došlo je do promjena i u odnosu na sociometrijski položaj učenika s posebnim potrebama.
Structured games programme; attitudes; students with special needs; students without disabilities
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
643-x.
2003.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Mason, Lucia ; Andreuzza, Silvia ; Arfe, Barbara ; Del Favero, Laura
Padova: University of Padova, Department of Developmental and Socialisation Psychology
Podaci o skupu
10th Biennial Conference for research on learning and instruction
poster
26.08.2003-30.08.2003
Padova, Italija