Metodički priručnik za nastavnike, Fizika 4 (CROSBI ID 741816)
Druge vrste radova | ostalo
• Obrazovni materijal (nedefinirano )
Podaci o odgovornosti
Krsnik, Rudolf
hrvatski
Metodički priručnik za nastavnike, Fizika 4
Ovaj je metodički priručnik napisan s namjerom da profesorima fizike olakša izvođenje suvremene, interaktivne, konstruktivistički usmjerene i kvalitetne nastave fizike u četvrtom razredu gimnazije. Raspravljene su mnoge spoznaje koje su važne za nastavnika, a koje ne mogu ići u udžbenik. Poglavito su to primjedbe i rasprave o učenicima, o primjerenosti razine izlaganja njihovom kognitivnom sustavu, o tipičnim pretkoncepcijama i tipičnim teškoćama u savladavanju pojmova i sadržaja iz moderne fizike.
interaktivna nastava; konstruktivizam; problemski usmjerena nastava; pretkoncepcije; konceptualna promjena; deklarativno znanje; proceduralno znanje
nije evidentirano
engleski
Didactical teachers' guide, Physics 4
nije evidentirano
interactive teaching; constructivism; problem solving; preconceptions; conceptual change; declarative knowledge; procedural knowledge
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Školska knjiga
60
2003.
nije evidentirano
objavljeno
953-0-50524-8