izvor podataka: crosbi
!
Značenje marketinga u stvaranju kriterija i modela odabira ponuditelja u građevinarstvu (CROSBI ID 337805)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Novosel-Dolnjak, Zvonko
Značenje marketinga u stvaranju kriterija i modela odabira ponuditelja u građevinarstvu / Hitrec, Miodrag (mentor); Brčić-Stipčević, Vesna (neposredni voditelj).
Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2003
Podaci o odgovornosti
Novosel-Dolnjak, Zvonko
Hitrec, Miodrag
Brčić-Stipčević, Vesna
hrvatski
Značenje marketinga u stvaranju kriterija i modela odabira ponuditelja u građevinarstvu
Kroz ovaj rad utvrđeno je da izbor optimalnih kriterija za izbor najpovoljnije ponude za izvođenje radova omogućava ostvarivanje cilja investicijskog projekta koji predstavlja izvođenje radova s najniže mogućom cijenom i što kraćem roku s propisanom kvalitetom.
marketing; model; građevinarstvo
nije evidentirano
engleski
The role of marketing in the creation of criterion and model for selection in building industry
nije evidentirano
marketing; model; building industry
nije evidentirano
Podaci o izdanju
190
12.05.2003.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove