Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Značenje marketinga u stvaranju kriterija i modela odabira ponuditelja u građevinarstvu (CROSBI ID 337805)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Novosel-Dolnjak, Zvonko Značenje marketinga u stvaranju kriterija i modela odabira ponuditelja u građevinarstvu / Hitrec, Miodrag (mentor); Brčić-Stipčević, Vesna (neposredni voditelj). Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2003

Podaci o odgovornosti

Novosel-Dolnjak, Zvonko

Hitrec, Miodrag

Brčić-Stipčević, Vesna

hrvatski

Značenje marketinga u stvaranju kriterija i modela odabira ponuditelja u građevinarstvu

Kroz ovaj rad utvrđeno je da izbor optimalnih kriterija za izbor najpovoljnije ponude za izvođenje radova omogućava ostvarivanje cilja investicijskog projekta koji predstavlja izvođenje radova s najniže mogućom cijenom i što kraćem roku s propisanom kvalitetom.

marketing; model; građevinarstvo

nije evidentirano

engleski

The role of marketing in the creation of criterion and model for selection in building industry

nije evidentirano

marketing; model; building industry

nije evidentirano

Podaci o izdanju

190

12.05.2003.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija