Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Nove strategije u distribuciji (CROSBI ID 103413)

Prilog u časopisu | stručni rad

Brčić-Stipčević, Vesna Nove strategije u distribuciji // Suvremena trgovina (Zagreb), 28 (2003), 1; 8-10-x

Podaci o odgovornosti

Brčić-Stipčević, Vesna

hrvatski

Nove strategije u distribuciji

Danas, u uvjetima svekolike globalizacije, dostupnost gotovo svih informacija potrebnih za poslovno odlučivanje i stalnih promjena u okruženju, bitno je preteči konkurenciju ili se barem boriti s njom za kupce. Stalno kašnjenje u uvođenju tehnoloških promjena, informatičkoj podršci upravljanju, korištenju suvremenih metoda upravljanja i usklađivanje s novim strategijama još više pogoršava tržišni položaj poduzeća iz Republike Hrvatske s obzirom na konkurenciju iz inozemstva. Djelatnost trgovine nije pošteđena promjena a konkurencija u sektoru maloprodaje je izuzetno jaka. Poduzetnici koji žele opstati na tržištu moraju uvažavati promjene u okruženju a to se ponajprije odnosi na nove strategije u distribuciji i čimbenike povećanja konkurentnosti.

distribucija; strategija; outsourcing; proces koncentracije; informatizacija

nije evidentirano

engleski

New strategies in distribution

nije evidentirano

distribution; strategies; outsourcing; concentration; informatisation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

28 (1)

2003.

8-10-x

objavljeno

1330-0180

Povezanost rada

Ekonomija