Nove strategije u distribuciji (CROSBI ID 103413)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Brčić-Stipčević, Vesna
hrvatski
Nove strategije u distribuciji
Danas, u uvjetima svekolike globalizacije, dostupnost gotovo svih informacija potrebnih za poslovno odlučivanje i stalnih promjena u okruženju, bitno je preteči konkurenciju ili se barem boriti s njom za kupce. Stalno kašnjenje u uvođenju tehnoloških promjena, informatičkoj podršci upravljanju, korištenju suvremenih metoda upravljanja i usklađivanje s novim strategijama još više pogoršava tržišni položaj poduzeća iz Republike Hrvatske s obzirom na konkurenciju iz inozemstva. Djelatnost trgovine nije pošteđena promjena a konkurencija u sektoru maloprodaje je izuzetno jaka. Poduzetnici koji žele opstati na tržištu moraju uvažavati promjene u okruženju a to se ponajprije odnosi na nove strategije u distribuciji i čimbenike povećanja konkurentnosti.
distribucija; strategija; outsourcing; proces koncentracije; informatizacija
nije evidentirano
engleski
New strategies in distribution
nije evidentirano
distribution; strategies; outsourcing; concentration; informatisation
nije evidentirano