Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Socijalne vještine kao temelj ne/uspješne komunikacije (CROSBI ID 103172)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Klarin, Mira ; Vidaković, Josip Socijalne vještine kao temelj ne/uspješne komunikacije // Media, culture and public relations, 1 (2002), 2; 164-167-x

Podaci o odgovornosti

Klarin, Mira ; Vidaković, Josip

hrvatski

Socijalne vještine kao temelj ne/uspješne komunikacije

U ovom radu globalna komunikacija kao temelj suvremenog turizma promatra se u svjetlu interpersonalne komunikacije odnosno stila interakcije. Cilj ovog istraživanja je utvrditi da li socijalne vještine uvjetuju stil interakcije. Pretpostavka je da pojedinci koji imaju razvijenije socijalne vještine, socijalno su i osjetljiviji i u svom ponašanju češće koriste prosocijalne oblike ponašanja, za razliku od pojedinaca koji imaju slabije razvijene socijalne vještine, koji su manje socijalno osjetljivi i koji koriste agresivan interakcijski stil. Rezultati korelacijske analize idu u prilog hipotezi o značajnoj povezanosti stila interakcije i nivoa razvoja socijalnih vještina. Rezultati regresijske analize upučuju na zaključak da nivo socijalnih vještina možemo predvidjeti upravo na osnovi ova dva oblika ponašanja, pri čemu je jedinstveni udio agresivnog ponašanja veći. Također, na osnovi analize varijance zaključujemo da djevojke češće koriste prosocijalno ponašanje, što ujedno znači da posjeduju veći nivo socijalnih vještina, za razliku od mladića koji češće koriste agresivno ponašanje i posjeduju manje socijalnih vještina. Ovim istraživanjem ukazali smo na važnost razvoja socijalnih vještina u funkciji razvoja sponatane, neagresivne. obostrano korisne globalne komunikacije koja stoji u funkciji razvoja humanog društva. Nužno je utvrditi da se razvoj socijalnih vještina događa upravo u najmlađoj dječjoj dobi. Stoga je preporuka da školske programe treba obogatiti sadržajima koji potiču i razvijaju intepersonalnu i interkulturalnu komunikaciju s ciljem razvoja globalne komunikacije kao uvjeta za razvoj globalnog turizma.

globalno komuniciranje; socijalne vještine; ponašanja

nije evidentirano

engleski

Social Skills as the Foundation for a Non/Successful Communication

nije evidentirano

global communication; social skills; behaviours

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1 (2)

2002.

164-167-x

objavljeno

1333-6371

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti