Edukacijska psihologija (CROSBI ID 741807)
Druge vrste radova | ostalo
• Obrazovni materijal (nedefinirano )
Podaci o odgovornosti
Kolić-Vehovec, Svjetlana
hrvatski
Edukacijska psihologija
Skripta daje prikaz sadržaja edukacijske psihologije. U poglavlju o teorijama učenja govori se o biheviorističkim i kognitivističkim shvaćanjima učenja. U slijedećem poglavlju navode se načini na koje se spoznaje različitih teorija primjenjuju u procesu poučavanja. U poglavlju o individualnim razlikama govori se o inteligenciji i motivaciji kao glavnim izvorima razlika u postignuću učenika. Također se govori o učenicima s posebnim potrebama, te specifičnostima njihovog poučavanja. Poglavlje o evaluaciji obrađuje značajke školskih ocjena, te metode evaluacije napredovanja učenika. Skripta obrađuje i socijalne odnose kao činioce razrednog ozračja koji utječu na postignuće učenika, te školsku disciplinu kao uvjet za efikasno poučavanje.
edukacijska psihologija; teorije učenja; poučavanje; individualne razlike; razredno ozračje; evaluacija napredovanja učenika; školska disciplina
nije evidentirano
engleski
Educational psychology
nije evidentirano
educational psychology; learning theories; teaching; individual differences; classroom atmosphere; evaluation of achievement; school discipline
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
167
1999.
nije evidentirano
objavljeno
953-6104-21-0