Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Edukacijska psihologija (CROSBI ID 741807)

Druge vrste radova | ostalo

• Obrazovni materijal (nedefinirano )

Kolić-Vehovec, Svjetlana Edukacijska psihologija. Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 1999. 167..

Podaci o odgovornosti

Kolić-Vehovec, Svjetlana

hrvatski

Edukacijska psihologija

Skripta daje prikaz sadržaja edukacijske psihologije. U poglavlju o teorijama učenja govori se o biheviorističkim i kognitivističkim shvaćanjima učenja. U slijedećem poglavlju navode se načini na koje se spoznaje različitih teorija primjenjuju u procesu poučavanja. U poglavlju o individualnim razlikama govori se o inteligenciji i motivaciji kao glavnim izvorima razlika u postignuću učenika. Također se govori o učenicima s posebnim potrebama, te specifičnostima njihovog poučavanja. Poglavlje o evaluaciji obrađuje značajke školskih ocjena, te metode evaluacije napredovanja učenika. Skripta obrađuje i socijalne odnose kao činioce razrednog ozračja koji utječu na postignuće učenika, te školsku disciplinu kao uvjet za efikasno poučavanje.

edukacijska psihologija; teorije učenja; poučavanje; individualne razlike; razredno ozračje; evaluacija napredovanja učenika; školska disciplina

nije evidentirano

engleski

Educational psychology

nije evidentirano

educational psychology; learning theories; teaching; individual differences; classroom atmosphere; evaluation of achievement; school discipline

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

167

1999.

nije evidentirano

objavljeno

953-6104-21-0

Povezanost rada

nije evidentirano