Didaktičko-metodički aspekti rada s učenicima s posebnim potrebama (CROSBI ID 28662)
Prilog u knjizi | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Ivančić, Đurđica ; Stančić, Zrinjka
hrvatski
Didaktičko-metodički aspekti rada s učenicima s posebnim potrebama
Didaktičko- metodički aspekti rada s učenicim s posebnim potrebama podrazumijevaju ona stručna gledišta koja su važna za bolje razumijevanje i provođenje edukacije u integracijskim uvjetima školovanja. Didaktičko-metodički postupci rada odnose se na odabir primjerenih strategija rada i prilagođavanja sadržaja u poučavanju učenika s posebnim potrebama sukladno njihovim osobitostima.
učenici s posebnim potrebama, vršnjaci, redovni sustav odgoja i obrazovanja, prilagođeni programi
nije evidentirano
engleski
Didactical and metodical aspects of working with students with special needs
nije evidentirano
students with special needs, peers, regular education, curriculum
nije evidentirano
Podaci o prilogu
132-180-x.
objavljeno
Podaci o knjizi
Do prihvaćanja zajedno:Integracija djece s posebnim potrebama-priručnik za učitelje
Kiš-Glavaš, Lelia ; Fulgosi-Masnjak, Rea
Zagreb: Hrvatska udruga za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama - IDEM
2002.
953-98972-0-3