Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 133828

Didaktičko-metodički aspekti rada s učenicima s posebnim potrebama


Ivančić, Đurđica; Stančić, Zrinjka
Didaktičko-metodički aspekti rada s učenicima s posebnim potrebama // Do prihvaćanja zajedno:Integracija djece s posebnim potrebama-priručnik za učitelje / Kiš-Glavaš, Lelia ; Fulgosi-Masnjak, Rea (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama-IDEM, 2002. str. 132-180


Naslov
Didaktičko-metodički aspekti rada s učenicima s posebnim potrebama
(Didactical and metodical aspects of working with students with special needs)

Autori
Ivančić, Đurđica ; Stančić, Zrinjka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Do prihvaćanja zajedno:Integracija djece s posebnim potrebama-priručnik za učitelje

Urednik/ci
Kiš-Glavaš, Lelia ; Fulgosi-Masnjak, Rea

Izdavač
Hrvatska udruga za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama-IDEM

Grad
Zagreb

Godina
2002

Raspon stranica
132-180

ISBN
953-98972-0-3

Ključne riječi
učenici s posebnim potrebama, vršnjaci, redovni sustav odgoja i obrazovanja, prilagođeni programi
(students with special needs, peers, regular education, curriculum)

Sažetak
Didaktičko- metodički aspekti rada s učenicim s posebnim potrebama podrazumijevaju ona stručna gledišta koja su važna za bolje razumijevanje i provođenje edukacije u integracijskim uvjetima školovanja. Didaktičko-metodički postupci rada odnose se na odabir primjerenih strategija rada i prilagođavanja sadržaja u poučavanju učenika s posebnim potrebama sukladno njihovim osobitostima.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0013007

Ustanove
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđica Ivančić (autor)

Avatar Url Zrinjka Stančić (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Ivančić, Đurđica; Stančić, Zrinjka
Didaktičko-metodički aspekti rada s učenicima s posebnim potrebama // Do prihvaćanja zajedno:Integracija djece s posebnim potrebama-priručnik za učitelje / Kiš-Glavaš, Lelia ; Fulgosi-Masnjak, Rea (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama-IDEM, 2002. str. 132-180
Ivančić, Đ. & Stančić, Z. (2002) Didaktičko-metodički aspekti rada s učenicima s posebnim potrebama. U: Kiš-Glavaš, L. & Fulgosi-Masnjak, R. (ur.) Do prihvaćanja zajedno:Integracija djece s posebnim potrebama-priručnik za učitelje. Zagreb, Hrvatska udruga za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama-IDEM, str. 132-180.
@inbook{inbook, year = {2002}, pages = {132-180}, keywords = {students with special needs, peers, regular education, curriculum}, isbn = {953-98972-0-3}, title = {Didactical and metodical aspects of working with students with special needs}, keyword = {students with special needs, peers, regular education, curriculum}, publisher = {Hrvatska udruga za stru\v{c}nu pomo\'{c} djeci s posebnim potrebama-IDEM}, publisherplace = {Zagreb} }