Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Didaktičko-metodički aspekti rada s učenicima s posebnim potrebama (CROSBI ID 28662)

Prilog u knjizi | stručni rad

Ivančić, Đurđica ; Stančić, Zrinjka Didaktičko-metodički aspekti rada s učenicima s posebnim potrebama // Do prihvaćanja zajedno:Integracija djece s posebnim potrebama-priručnik za učitelje / Kiš-Glavaš, Lelia ; Fulgosi-Masnjak, Rea (ur.). Zagreb: Hrvatska udruga za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama - IDEM, 2002. str. 132-180-x

Podaci o odgovornosti

Ivančić, Đurđica ; Stančić, Zrinjka

hrvatski

Didaktičko-metodički aspekti rada s učenicima s posebnim potrebama

Didaktičko- metodički aspekti rada s učenicim s posebnim potrebama podrazumijevaju ona stručna gledišta koja su važna za bolje razumijevanje i provođenje edukacije u integracijskim uvjetima školovanja. Didaktičko-metodički postupci rada odnose se na odabir primjerenih strategija rada i prilagođavanja sadržaja u poučavanju učenika s posebnim potrebama sukladno njihovim osobitostima.

učenici s posebnim potrebama, vršnjaci, redovni sustav odgoja i obrazovanja, prilagođeni programi

nije evidentirano

engleski

Didactical and metodical aspects of working with students with special needs

nije evidentirano

students with special needs, peers, regular education, curriculum

nije evidentirano

Podaci o prilogu

132-180-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Do prihvaćanja zajedno:Integracija djece s posebnim potrebama-priručnik za učitelje

Kiš-Glavaš, Lelia ; Fulgosi-Masnjak, Rea

Zagreb: Hrvatska udruga za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama - IDEM

2002.

953-98972-0-3

Povezanost rada

nije evidentirano