Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 133582

Način definiranja pojmova u dvojezične djece i programi, udžbenici, metode poučavanja


Vodopija, Irena
Način definiranja pojmova u dvojezične djece i programi, udžbenici, metode poučavanja // Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini II.: teorijska razmatranja, primjena / Pavličević-Franić, Dunja ; Kovačević, Melita (ur.).
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, 2003. str. 148-158


Naslov
Način definiranja pojmova u dvojezične djece i programi, udžbenici, metode poučavanja
(Concept Defining by Bilingual Children - Programmes, Textbooks, Teaching Methods)

Autori
Vodopija, Irena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini II.: teorijska razmatranja, primjena

Urednik/ci
Pavličević-Franić, Dunja ; Kovačević, Melita

Izdavač
Sveučilište u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2003

Raspon stranica
148-158

ISBN
953-191-208-4

Ključne riječi
Definiranje pojmova, dvojezična djeca, udžbenici, programi i planovi
(Concept defining, bilingual children, textbooks, curriculum)

Sažetak
U dvojezičnoj populaciji djece osnovnoškolske dobi postoji problem nedovoljnog poznavanja hrvatskoga jezika. Definicije pojmova koje se javljaju u udžbenicima često su preteške, odnosno nerazumljive takvoj djeci. Sve to upućuje na potrebu poznavanja načina na koji dvojezična djeca definiraju pojmove i usklađivanja planova i programa s jezičnom kompetencijom dvojezične djece.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0122010
0245002

Autor s matičnim brojem:
Irena Vodopija, (46014)