Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 133482

Nastava hrvatskoga jezika u dvojezičnim hrvatsko-mađarskim školama


Vodopija, Irena
Nastava hrvatskoga jezika u dvojezičnim hrvatsko-mađarskim školama // Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini I.: prikazi, problemi, putokazi / Kovačević, Melita ; Pavličević-Franić, Dunja (ur.).
Zagreb: Slap, Sveučilište u Zagrebu, 2002. str. 46-47


Naslov
Nastava hrvatskoga jezika u dvojezičnim hrvatsko-mađarskim školama
(Teaching Croatian in Biligual Croatian-Hungarian Schools)

Autori
Vodopija, Irena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni

Knjiga
Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini I.: prikazi, problemi, putokazi

Urednik/ci
Kovačević, Melita ; Pavličević-Franić, Dunja

Izdavač
Slap, Sveučilište u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2002

Raspon stranica
46-47

ISBN
953-191-208-4

Ključne riječi
Hrvatsko-mađarska škola, dvojezičnost, udžbenici, nastavni plan i program
(Croatian-Hungarian school, biligualism, textbooks, curriculum)

Sažetak
U radu se govori o problemima nastave hrvatskoga jezika u dvojezičnim školama u Baranji. Ukazuje se na potrebu mijenjanja nastavnog plana i programa za učenje hrvatskoga jezika budući da učenici bolje vladaju mađarskim nego hrvatskim jezikom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0122010
0245002

Ustanove
Filozofski fakultet, Osijek,
Fakultet za odgojne i obrazovane znanosti, Osijek

Autor s matičnim brojem:
Irena Vodopija, (46014)