Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Analiza jezičnih udžbenika za niže razrede osnovne škole (CROSBI ID 28644)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Vodopija, Irena Analiza jezičnih udžbenika za niže razrede osnovne škole // Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini = Communicative competence in language pluralistic environment / Kovačević, Melita ; Pavličević-Franić, Dunja (ur.). Jasrebarsko: Naklada Slap, 2002. str. 25-34

Podaci o odgovornosti

Vodopija, Irena

hrvatski

Analiza jezičnih udžbenika za niže razrede osnovne škole

U radu se analiziraju jezični udžbenici, odnosno njihova usklađenost sa zahtjevima nastavnoga plana i programa, s dobi djece i sa znanstvenim spoznajama. Posebno se analizira didaktičko-metodički instumentarij. Utvrđuje se koliko udžbenici potiču razvoj komunikacijske kompetencije u nižim razredima osnovne škole.

udžbenik, hrvatski jezik, didaktičko-metodički instrumentarij, komunikacijska kompetencija

nije evidentirano

engleski

The Analysis of the Textbooks in Lower Classes in the Elementary School

nije evidentirano

textbook, Croatian language, didactical and methodological instruments, communicative competence

nije evidentirano

Podaci o prilogu

25-34.

objavljeno

Podaci o knjizi

Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini = Communicative competence in language pluralistic environment

Kovačević, Melita ; Pavličević-Franić, Dunja

Jasrebarsko: Naklada Slap

2002.

953-191-208-4

Povezanost rada

Filologija, Pedagogija