Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Obrazovanje odraslih u kontekstu cjeloživotnog učenja : iskustvo i perspektiva razvijenih zemalja (CROSBI ID 493557)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Pastuović, Nikola Obrazovanje odraslih u kontekstu cjeloživotnog učenja : iskustvo i perspektiva razvijenih zemalja // Obrazovanje odraslih i cjeloživotno učenje / Kaplan, Anita ; Matijević Milan (ur.). Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2002. str. 305-316-x

Podaci o odgovornosti

Pastuović, Nikola

hrvatski

Obrazovanje odraslih u kontekstu cjeloživotnog učenja : iskustvo i perspektiva razvijenih zemalja

U radu se obrazovanje odraslih konceptualizira kao dio sustava cjeloživotnog učenja zbog čega reforma obrazovanja ne smije biti reducirana na reformu školsva. Obrazovanje odraslih snažno se afirmira otkako je cjeloživotno učenje u razvijenim zemljama postalo konceptualnim okvirom za vođenje suvremene prosvjetne politike. Prikazuje se zastupljenost školovanja mladih i neformalnog obrazovanja odraslih u razvijenim zemljama te smjernice provođenja prosvjetne politike. One se sastoje u priznavanju svih oblika učenja (formalnog, neformalnog i informalnog učenja), usmjernenosti edukacije na stjecanje novih temeljnih vještina, poboljštavanje dostupnosti svih oblika i stupnjeva obrazovanja mladima i odraslima, optimalnoj raspodjeli sredstava za cjeloživotno učenje te što boljoj suradnjih različitih ministarstva i socijalnih partnera u obrazovanju. Konstatira se da Hrvatska zaostaje u primjeni koncepcije cjeloživotnog učenja i integraciji obrazovanja odraslih u obrazovni sustav. Kako u Hrvatskoj nema potrebne upravljačke i razvojne infrastrukture u obrazovanju odraslih, što je preduvjet razvoja ovog područjka, predlže se uspostava najnužnijih upravljačkih tijela na nacionalnoj razinim, razvojnih institucija i njihovih prioritetnih zadataka te donošenje Zakona o obrazovanju odraslih.

cjeloživotno učenje; formalno učenje neformalno učenje; prosvjetna politika

nije evidentirano

engleski

Education of the adult ina context of life long learning : experineces and perspective of the developped countires

nije evidentirano

lifelong learning; formal learning; non-formal; informal learning; Education policy

nije evidentirano

Podaci o prilogu

305-316-x.

2002.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Obrazovanje odraslih i cjeloživotno učenje

Kaplan, Anita ; Matijević Milan

Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD)

Podaci o skupu

Međunarodna konferencija Obrazovanje odraslih u Republici Hrvatskoj u kontekstu cjeloživotnog učenja

predavanje

14.02.2002-16.02.2002

Lovran, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija