Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Problemski usmjerena nastava, deklarativno ili stvarno? (CROSBI ID 493547)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Krsnik, Rudolf Problemski usmjerena nastava, deklarativno ili stvarno? // Šesti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Problemski i istraživački usmjerena nastava fizike / Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan (ur.). Split: Hrvatsko filozofsko društvo, 2003. str. 6-14-x

Podaci o odgovornosti

Krsnik, Rudolf

hrvatski

Problemski usmjerena nastava, deklarativno ili stvarno?

Naglasci: Što se sve podrazumijeva pod problemski usmjerenom nastavom. U kojem je ona odnosu s problemskom nastavom, grupnim radom, otkrivalačkom nastavom, konstruktivistički usmjerenom nastavom itd. Problemi i zagonetke. Mogu li se problemski usmjerenom nastavom teški problemi načiniti naizgled lakšim, a neutralni sadržaji zanimljivim. Tipični inicijalni problemi početnika prilikom prijelaza na problemski orijentiranu nastavu. Status problemski orijentirane nastave u Hrvatskoj. Mogu li metodički priručnici za nastavnike unaprijediti stvarnu implementaciju problemski usmjerene nastave.

nastava fizike; problemska nastava; konstruktivizam

nije evidentirano

engleski

Problem - oriented teaching, only declarative or real?

nije evidentirano

physics teaching; problem - oriented teaching; constructivism

nije evidentirano

Podaci o prilogu

6-14-x.

2003.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan

Split: Hrvatsko filozofsko društvo

Podaci o skupu

Šesti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Problemski i istraživački usmjerena nastava fizike

pozvano predavanje

24.04.2003-26.04.2003

Makarska, Hrvatska

Povezanost rada

Fizika