Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 132516

Kako postati nastavnik koji uËi: rezultati ankete provedene me?u studentima


Čurković-Kalebić, Sanja
Kako postati nastavnik koji uËi: rezultati ankete provedene me?u studentima // Becoming Teachers in a Learning organization: Meeting the Challenges of the Learning Society / Borg, M. Bezzina, C., Pace, Paul, Sultana R. (ur.).
Malta: University of Malta, Indigo, 2003. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 132516 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kako postati nastavnik koji uËi: rezultati ankete provedene me?u studentima
(On becoming a learning teacher: students' feedback)

Autori
Čurković-Kalebić, Sanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Becoming Teachers in a Learning organization: Meeting the Challenges of the Learning Society / Borg, M. Bezzina, C., Pace, Paul, Sultana R. - Malta : University of Malta, Indigo, 2003

Skup
Becoming Teachers in a Learning Organisation: meeting the Challenges of the Learning Society

Mjesto i datum
Valetta, Malta, 24-27.08.2003

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
nastava; obrazovanje; student; strani jezik; dono?enje odluka; vrednovanje
(teaching; education; student; foreign language; decision-making; evaluation)

Sažetak
U radu se razmatraju kompetencije koje budu?i nastavnici stranog jezika trebaju imati. Polazi se od pretpostavke da osim faktografskog i proceduralnog znanja budu?i nastavnici stranog jezika trebaju posjedovati i razvijati sposobnost uËenja u smislu osvje?tavanja vlastitih nastavnih postupaka i tehnika, njihova vrednovanja s obzirom na njihov uËinak na proces uËenja te dono?enja odluka o budu?im postupcima. Zastupa se mi?ljenje da predavanja i seminari za obrazovanje budu?ih nastavnika trebaju stvoriti uvjete za interaktivni oblik rada u kojem ?e studenti okupljeni na rje?avanju zadataka razvijati sposobnost dono?enja odluka, navikavati se na reflektivno mi?ljenje i razvijati odogovornost za uËenje. U radu se vrednuje ovakav pristup obrazovanju budu?ih nastavnika, a na temelju obrade rezultata upitnika kojeg su studenti engleskog jezika u Zadru ispunili po zavr?etku kolegija Metodika nastave engleskog jezika. U radu se analiziraju odgovori studenata i izvode implikacije za budu?e obrazovanje nastavnika.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0070010

Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Sanja Čurković-Kalebić (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Čurković-Kalebić, Sanja
Kako postati nastavnik koji uËi: rezultati ankete provedene me?u studentima // Becoming Teachers in a Learning organization: Meeting the Challenges of the Learning Society / Borg, M. Bezzina, C., Pace, Paul, Sultana R. (ur.).
Malta: University of Malta, Indigo, 2003. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Čurković-Kalebić, S. (2003) Kako postati nastavnik koji uËi: rezultati ankete provedene me?u studentima. U: Borg, M. Bezzina, C., Pace, Paul, Sultana R. (ur.)Becoming Teachers in a Learning organization: Meeting the Challenges of the Learning Society.
@article{article, author = {\v{C}urkovi\'{c}-Kalebi\'{c}, S.}, year = {2003}, pages = {nema paginacije}, keywords = {nastava, obrazovanje, student, strani jezik, dono?enje odluka, vrednovanje}, title = {Kako postati nastavnik koji u\"{E}i: rezultati ankete provedene me?u studentima}, keyword = {nastava, obrazovanje, student, strani jezik, dono?enje odluka, vrednovanje}, publisher = {University of Malta, Indigo}, publisherplace = {Valetta, Malta} }
@article{article, author = {\v{C}urkovi\'{c}-Kalebi\'{c}, S.}, year = {2003}, pages = {nema paginacije}, keywords = {teaching, education, student, foreign language, decision-making, evaluation}, title = {On becoming a learning teacher: students' feedback}, keyword = {teaching, education, student, foreign language, decision-making, evaluation}, publisher = {University of Malta, Indigo}, publisherplace = {Valetta, Malta} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font