On becoming a learning teacher: students' feedback (CROSBI ID 493440)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Čurković-Kalebić, Sanja
engleski
On becoming a learning teacher: students' feedback
U radu se razmatraju kompetencije koje budu?i nastavnici stranog jezika trebaju imati. Polazi se od pretpostavke da osim faktografskog i proceduralnog znanja budu?i nastavnici stranog jezika trebaju posjedovati i razvijati sposobnost uËenja u smislu osvje?tavanja vlastitih nastavnih postupaka i tehnika, njihova vrednovanja s obzirom na njihov uËinak na proces uËenja te dono?enja odluka o budu?im postupcima. Zastupa se mi?ljenje da predavanja i seminari za obrazovanje budu?ih nastavnika trebaju stvoriti uvjete za interaktivni oblik rada u kojem ?e studenti okupljeni na rje?avanju zadataka razvijati sposobnost dono?enja odluka, navikavati se na reflektivno mi?ljenje i razvijati odogovornost za uËenje. U radu se vrednuje ovakav pristup obrazovanju budu?ih nastavnika, a na temelju obrade rezultata upitnika kojeg su studenti engleskog jezika u Zadru ispunili po zavr?etku kolegija Metodika nastave engleskog jezika. U radu se analiziraju odgovori studenata i izvode implikacije za budu?e obrazovanje nastavnika.
teaching; education; student; foreign language; decision-making; evaluation
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nema paginacije-x.
2003.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Becoming Teachers in a Learning organization: Meeting the Challenges of the Learning Society
Borg, M. Bezzina, C., Pace, Paul, Sultana R.
University of Malta ; Indigo Group Ltd.
Podaci o skupu
Becoming Teachers in a Learning Organisation: meeting the challenges of the Learning Society
predavanje
24.08.2003-27.08.2003
Malta