Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

On becoming a learning teacher: students' feedback (CROSBI ID 493440)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Čurković-Kalebić, Sanja On becoming a learning teacher: students' feedback // Becoming Teachers in a Learning organization: Meeting the Challenges of the Learning Society / Borg, M. Bezzina, C., Pace, Paul, Sultana R. (ur.). University of Malta ; Indigo Group Ltd., 2003. str. nema paginacije-x

Podaci o odgovornosti

Čurković-Kalebić, Sanja

engleski

On becoming a learning teacher: students' feedback

U radu se razmatraju kompetencije koje budu?i nastavnici stranog jezika trebaju imati. Polazi se od pretpostavke da osim faktografskog i proceduralnog znanja budu?i nastavnici stranog jezika trebaju posjedovati i razvijati sposobnost uËenja u smislu osvje?tavanja vlastitih nastavnih postupaka i tehnika, njihova vrednovanja s obzirom na njihov uËinak na proces uËenja te dono?enja odluka o budu?im postupcima. Zastupa se mi?ljenje da predavanja i seminari za obrazovanje budu?ih nastavnika trebaju stvoriti uvjete za interaktivni oblik rada u kojem ?e studenti okupljeni na rje?avanju zadataka razvijati sposobnost dono?enja odluka, navikavati se na reflektivno mi?ljenje i razvijati odogovornost za uËenje. U radu se vrednuje ovakav pristup obrazovanju budu?ih nastavnika, a na temelju obrade rezultata upitnika kojeg su studenti engleskog jezika u Zadru ispunili po zavr?etku kolegija Metodika nastave engleskog jezika. U radu se analiziraju odgovori studenata i izvode implikacije za budu?e obrazovanje nastavnika.

teaching; education; student; foreign language; decision-making; evaluation

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nema paginacije-x.

2003.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Becoming Teachers in a Learning organization: Meeting the Challenges of the Learning Society

Borg, M. Bezzina, C., Pace, Paul, Sultana R.

University of Malta ; Indigo Group Ltd.

Podaci o skupu

Becoming Teachers in a Learning Organisation: meeting the challenges of the Learning Society

predavanje

24.08.2003-27.08.2003

Malta

Povezanost rada

Filologija