Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Izazovi primjene platformi za učenje na daljinu u visokoškolskim ustanovama za vrijeme pandemije COVID-19: pregled literature (CROSBI ID 737551)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Vukšić, Marija ; Stjepić, Ana-Marija Izazovi primjene platformi za učenje na daljinu u visokoškolskim ustanovama za vrijeme pandemije COVID-19: pregled literature // Zbornik radova međunarodne znanstvene konferencije "Knowledge and Business Challenge in 2022" conference proceedings of the 9th international conference / Dolinšek, Tatjana (ur.). Celje: Fakulteta za komercialne in poslovne vede, Celje, 2022. str. 136-146

Podaci o odgovornosti

Vukšić, Marija ; Stjepić, Ana-Marija

hrvatski

Izazovi primjene platformi za učenje na daljinu u visokoškolskim ustanovama za vrijeme pandemije COVID-19: pregled literature

Cilj ovog istraživanja je pretražiti i sistematizirati literaturu o uvođenju platformi za učenje na daljinu u visokoškolskim ustanovama za vrijeme pandemije COVID-19 te analizirati izazove njihove primjene. U znanstvenoj citatnoj bazi podataka Web of Science pretraženi su članci objavljeni u razdoblju od 2020. do 2022. godine. 57 članaka koji su pronađeni prvim pretraživanjem dodatno je pretraženo prema zadanim kriterijima te je na kraju 28 članaka odabrano za daljnju analizu. Članci su analizirani pomoću NVivo programa, a rezultati analize su grupirani u dvije skupine: (1) primijenjene platforme za učenje na daljinu i (2) izazovi primjene platformi za učenje na daljinu percipirani od strane korisnika (studenata i nastavnika). Sistematizacija rezultata dobivenih analizom članaka pokazala je da je najčešće korištena platforma za učenje na daljinu u visokoškolskim ustanovama Moodle. Uočene su dvije skupine izazova primjene učenja na daljinu, dio izazova se odnosi na tehnički, a dio na nastavni kontekst primjene. Znanstveni doprinos ovog istraživanja je dvostruki: (1) omogućeno je bolje razumijevanje izazova primjene platformi za učenje na daljinu u visokoškolskim ustanovama sa posebnim naglaskom na tehnološke aspekte ograničenja njihovog korištenja i (2) dane su smjernice za buduća istraživanja u ovom području.

platforme za učenje na daljinu, visokoškolske ustanove, pandemija COVID-19, pregled literature

nije evidentirano

engleski

Implementation challenges of e-learning platforms in higher education institutions during the COVID-19 pandemic: a literature review

nije evidentirano

e-learning, e-learning platforms, higher education institutions, COVID-19 pandemic, literature review

nije evidentirano

Podaci o prilogu

136-146.

2022.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Dolinšek, Tatjana

Celje: Fakulteta za komercialne in poslovne vede, Celje

978-961-6997-17-1

Podaci o skupu

Knowledge and Business Challenge in 2022

predavanje

17.11.2022-17.11.2022

Celje, Slovenija

Povezanost rada

Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice