Izazovi primjene platformi za učenje na daljinu u visokoškolskim ustanovama za vrijeme pandemije COVID-19: pregled literature (CROSBI ID 737551)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Vukšić, Marija ; Stjepić, Ana-Marija
hrvatski
Izazovi primjene platformi za učenje na daljinu u visokoškolskim ustanovama za vrijeme pandemije COVID-19: pregled literature
Cilj ovog istraživanja je pretražiti i sistematizirati literaturu o uvođenju platformi za učenje na daljinu u visokoškolskim ustanovama za vrijeme pandemije COVID-19 te analizirati izazove njihove primjene. U znanstvenoj citatnoj bazi podataka Web of Science pretraženi su članci objavljeni u razdoblju od 2020. do 2022. godine. 57 članaka koji su pronađeni prvim pretraživanjem dodatno je pretraženo prema zadanim kriterijima te je na kraju 28 članaka odabrano za daljnju analizu. Članci su analizirani pomoću NVivo programa, a rezultati analize su grupirani u dvije skupine: (1) primijenjene platforme za učenje na daljinu i (2) izazovi primjene platformi za učenje na daljinu percipirani od strane korisnika (studenata i nastavnika). Sistematizacija rezultata dobivenih analizom članaka pokazala je da je najčešće korištena platforma za učenje na daljinu u visokoškolskim ustanovama Moodle. Uočene su dvije skupine izazova primjene učenja na daljinu, dio izazova se odnosi na tehnički, a dio na nastavni kontekst primjene. Znanstveni doprinos ovog istraživanja je dvostruki: (1) omogućeno je bolje razumijevanje izazova primjene platformi za učenje na daljinu u visokoškolskim ustanovama sa posebnim naglaskom na tehnološke aspekte ograničenja njihovog korištenja i (2) dane su smjernice za buduća istraživanja u ovom području.
platforme za učenje na daljinu, visokoškolske ustanove, pandemija COVID-19, pregled literature
nije evidentirano
engleski
Implementation challenges of e-learning platforms in higher education institutions during the COVID-19 pandemic: a literature review
nije evidentirano
e-learning, e-learning platforms, higher education institutions, COVID-19 pandemic, literature review
nije evidentirano
Podaci o prilogu
136-146.
2022.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Dolinšek, Tatjana
Celje: Fakulteta za komercialne in poslovne vede, Celje
978-961-6997-17-1
Podaci o skupu
Knowledge and Business Challenge in 2022
predavanje
17.11.2022-17.11.2022
Celje, Slovenija