Stavovi učitelja i učenika o digitalnom nastavnom okružju materinskoga jezika tijekom pandemije COVID-a 19 (CROSBI ID 737547)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Aladrović Slovaček, Katarina ; Matković, Ana
hrvatski
Stavovi učitelja i učenika o digitalnom nastavnom okružju materinskoga jezika tijekom pandemije COVID-a 19
U Republici Hrvatskoj se od 2015. godine provodi projekt E-škole u okviru kojega su razvijeni brojni e-sadržaji i e-usluge, ali unutar kojeg su popularizirani brojni digitalni alati te su za učitelje pripremljene radionice i tečajevi koji su pripomogli njihovu digitalnom osposobljavanju. Dio materijala koji su razvijeni do vremena pandemije korišteni su u online nastavi, ali je učiteljima od velike koristi bio i popis digitalnih alata te kratke upute koje su im bile dostupne za korištenje tih alata kako bi u njima pripremali svoje digitalne lekcije i zadatke. Dio tih sadržaja koristi se i nakon pandemije, ponekad u nastavi ukoliko su učionice opremljene pametnim pločama ili tabletima, a veliki dio materijala koristi se za vježbu sadržaja kod kuće. Razvoju digitalnih sadržaja pomogle su i veće nakladničke kuće koje su razvile svoje digitalne platforme s brojnim digitalnim sadržajima iz različitih predmeta. Upravo zato cilj je ovoga istraživanja ispitati stavove učitelja o mogućnostima uporabe digitalnih alata u nastavi materinskoga (hrvatskoga) jezika u razrednoj nastavi s jedne strane, a s druge strane, ispitati stavove učenika o zadovoljstvu uporabom digitalnih alata tijekom nastavnoga procesa, ali i u istraživanju zadanih tema za domaću zadaću te uvježbavanju nastavnoga sadržaja za provjere znanja. Istraživanjem je obuhvaćeno 200 učitelja te 300 učenika od 1. do 4. razreda. Učenici su ispitani Upitnikom o stavovima prema e-sadržajima (za učitelje i za učenike) i zadatcima kreiranim za potrebe ovog istraživanja. Očekuje se da će rezultati pokazati kako su učitelji zadovoljni dostupnim e-sadržajima, no smatraju kako je upotreba suvremene tehnologije često ograničavajuća dok učenici vole sate u kojima se igraju u digitalnom obliku i tako uče ili ponavljaju nastavni sadržaj.
digitalni alati, nastava materinskoga jezika, učitelj, učenik, stav
nije evidentirano
engleski
Attitudes of teachers and students about the digital teaching environment of the mother tongue during the COVID-19 pandemic
nije evidentirano
digital tools, mother tongue teaching, teacher, student, attitude
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
EDUCATION DURING COVID-19 PANDEMIC: EXPERIENCE AND LESSONS LEARNED
predavanje
01.06.2023-03.06.2023
online ; Beograd, Srbija