Procjena mogućnosti izlaska hrvatskih proizvođača na tržište Narodne Republike Kine (CROSBI ID 462157)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Bagadur, Valerije
Andrijanić, Ivo
hrvatski
Procjena mogućnosti izlaska hrvatskih proizvođača na tržište Narodne Republike Kine
Utjecaj međunarodne trgovine na gospodarski razvoj pojedinih zemalja značajno je rastao, posebice kroz cijelo razdoblje nakon Drugoga svjetskog rata. Međunarodna trgovina predstavlja primjer ne samo dinamičnog razvoja na kvantitativnoj razini, već također, iz perspektive strukturnih promjena koje su se dogodile u različitim nacijama, zamršene međunarodne trgovinske tokove. Postoje objektivne mogućnosti za izlazak hrvatskih proizvođača na tržište Narodne Republike Kine, međutim, izazovi su prisutni i zahtijevaju pažljivu strategiju i planiranje, te isplativost samog poduhvata. Kinesko tržište je jedno od najvećih na svijetu, a potražnja za stranim proizvodima raste. Hrvatski proizvođač moraju razviti jasnu strategiju i planiranje kako bi se izdvojili od konkurencije i privukli potencijalne kupce. Važno je osigurati kvalitetne proizvode koji odgovaraju kineskom tržištu, ispunjavaju regulative i certifikaciju, te razviti efikasnu marketinšku strategiju.
međunarodna trgovina, Hrvatska, Kina, izvoz
nije evidentirano
engleski
Assessment of the possibility of Croatian manufacturers entering the market of the People's Republic of China
nije evidentirano
international trade, Croatia, China, export
nije evidentirano
Podaci o izdanju
82
24.03.2023.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Libertas međunarodno sveučilište
Zagreb