Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kako obrazovni sustav Novog Zelanda djeluje na komunikacijsku kompetenciju učenika (CROSBI ID 28378)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Vilke, Mirjana Kako obrazovni sustav Novog Zelanda djeluje na komunikacijsku kompetenciju učenika // Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini II / Pavličević Franjić D., Kovačević M. (ur.). Zagreb: Naklada Slap, 2003. str. 272-x

Podaci o odgovornosti

Vilke, Mirjana

hrvatski

Kako obrazovni sustav Novog Zelanda djeluje na komunikacijsku kompetenciju učenika

U članku se analiziraju rezultati ankete provedene u tri škole u Novom Zelandu s 54 monolingvalna učenika i 36 bilingvalnih. Anketom se istražuje utjecaj obrazovnog sustava Novog Zelanda na razvoj komunikacijske kompetencije učenika uspoređujući rezultate s rezultatima istovjetne ankete provedene u našim školama. Usporedba govori u prilog principima na kojima se zasniva obrazovni sustav Novog Zelanda.

komunikacijska kompetencija, obrazovni sustav, gramatika, standardni/nestandarni jezik

nije evidentirano

engleski

The Role of Education System in Developing Communicative Competence in New Zealand Schools

nije evidentirano

communicative competence, education system, grammar, standard/non-standard language

nije evidentirano

Podaci o prilogu

272-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini II

Pavličević Franjić D., Kovačević M.

Zagreb: Naklada Slap

2003.

953-191-208-4

Povezanost rada

Filologija