Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 127766

Kako obrazovni sustav Novog Zelanda djeluje na komunikacijsku kompetenciju učenika


Vilke, Mirjana
Kako obrazovni sustav Novog Zelanda djeluje na komunikacijsku kompetenciju učenika // Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini II / Pavličević Franjić D., Kovačević M. (ur.).
Zagreb: Slap, 2003.


Naslov
Kako obrazovni sustav Novog Zelanda djeluje na komunikacijsku kompetenciju učenika
(The Role of Education System in Developing Communicative Competence in New Zealand Schools)

Autori
Vilke, Mirjana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini II

Urednik/ci
Pavličević Franjić D., Kovačević M.

Izdavač
Slap

Grad
Zagreb

Godina
2003

Raspon stranica

ISBN
953-191-208-4

Ključne riječi
Komunikacijska kompetencija, obrazovni sustav, gramatika, standardni/nestandarni jezik
(Communicative competence, education system, grammar, standard/non-standard language)

Sažetak
U članku se analiziraju rezultati ankete provedene u tri škole u Novom Zelandu s 54 monolingvalna učenika i 36 bilingvalnih. Anketom se istražuje utjecaj obrazovnog sustava Novog Zelanda na razvoj komunikacijske kompetencije učenika uspoređujući rezultate s rezultatima istovjetne ankete provedene u našim školama. Usporedba govori u prilog principima na kojima se zasniva obrazovni sustav Novog Zelanda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0130514

Ustanove
Filozofski fakultet, Zagreb