Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Glazba i glazbeno obrazovanje u kontekstu cjelovitoga razvoja djeteta (CROSBI ID 736787)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Svalina, Vesna Glazba i glazbeno obrazovanje u kontekstu cjelovitoga razvoja djeteta // Osmi međunarodni simpozij glazbenih pedagoga / Vidulin, Sabina (ur.). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Muzička akademija u Puli, 2023. str. 20-20

Podaci o odgovornosti

Svalina, Vesna

hrvatski

Glazba i glazbeno obrazovanje u kontekstu cjelovitoga razvoja djeteta

Kada glazbeni pedagozi raspravljaju o pitanju zašto u školama učenici trebaju upoznavati glazbu često se ističe kako je glazba sama po sebi vrijedna upoznavanja te da ne treba tražiti neke druge (izvanglazbene) razloge za bavljenje tom vrstom umjetnosti. Glazbu je potrebno upoznavati jer se tako potiče razvoj glazbenog ukusa i kritičkog mišljenja učenika, a potiče se i razvoj njihovih glazbenih sposobnosti. Ipak, u literaturi nailazimo na rezultate istraživanja koja ukazuju da se bavljenjem glazbom ostvaruju i određeni izvanglazbeni ciljevi. Kako bismo ustanovili mogu li se takvi ciljevi zaista ostvarivati u okviru nastave glazbe pregledali smo psihološku i glazbeno-pedagošku literaturu objavljenu u posljednjih 30 godina u recenziranim časopisima, fokusirajući se prvenstveno na empirijska istraživanja. Pritom smo se posebno usmjerili na rezultate istraživanja o povezanosti aktivnog bavljenja glazbom s razvojem kreativnosti, te na rezultate istraživanja o utjecaju glazbenog obrazovanja na socijalni, emocionalni i psihomotorni razvoj djeteta. Očekujemo da ćemo ovim radom dodatno osvijetliti moguće izvanglazbene učinke glazbe te usmjeriti učitelje na nešto drugačije pristupe provođenju glazbenih aktivnosti, kako u okviru nastave glazbe, tako i nekim drugim nastavnim predmetima.

glazbeno obrazovanje, emocionalni razvoj, kreativnost, psihomotorni razvoj, socijalni razvoj

nije evidentirano

engleski

Music and music education in the context of comprehensive child development

nije evidentirano

musical education, emotional development, creativity, psychomotor development, social development

nije evidentirano

Podaci o prilogu

20-20.

2023.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Osmi međunarodni simpozij glazbenih pedagoga

Vidulin, Sabina

Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Muzička akademija u Puli

Podaci o skupu

Osmi međunarodni simpozij glazbenih pedagoga

predavanje

04.05.2023-06.05.2023

Pula, Hrvatska

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti, Pedagogija