Rad s darovitim učenicima u nastavi geografije (CROSBI ID 461604)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Žibert, Doris
Pejdo, Ana ; Zrilić, Smiljana
hrvatski
Rad s darovitim učenicima u nastavi geografije
Glavni cilj ovog rada jest utvrditi i analizirati iskustva i stavove nastavnika geografije u osnovnim i srednjim školama u Republici Hrvatskoj u radu s darovitim učenicima u nastavi geografije. U radu se analizira pojam darovitosti, karakteristike i identifikacija darovitih učenika, pristupi u radu s darovitim učenicima te njihov položaj u odgojno-obrazovnom sustavu Republike Hrvatske, s naglaskom na geografiju kao nastavni predmet. U svrhu pisanja rada provedeno je anketno ispitivanje nastavnika geografije u osnovnim i srednjim školama u Republici Hrvatskoj. Rezultati istraživanja ukazali su na aktualnu problematiku rada s darovitim učenicima koja polazi od nedostatka vremena unutar redovne nastave za kvalitetan, individualizirani rad koji im je potreban kako bi se njihova darovitost kvalitetno usmjeravala i razvijala. S obzirom na to da je još uvijek aktualan Pravilnik o osnovnoškolskom odgoju i obrazovanju darovitih učenika iz 1991. godine, prijedlog novog kurikuluma iznosi prijeko potrebne promjene u radu s darovitim učenicima, koje ne uključuju samo rad s njima već i njihovu identifikaciju, suradnju sa stručnim službama i roditeljima te primjenu nastavnih materijala primjerenih za rad s darovitim učenicima.
daroviti učenici ; Hrvatska ; nastavnici ; geografija
nije evidentirano
engleski
Teaching gifted students in Geography classrooms
nije evidentirano
gifted students ; Croatia ; teachers ; geography
nije evidentirano
Podaci o izdanju
64
07.03.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Odjel za geografiju
Zadar