Glazbeni odgoj u vrtiću u okviru alternativnih pedagogija (CROSBI ID 461553)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Culović, Anja
Svalina, Vesna ; Šimunović, Zrinka
hrvatski
Glazbeni odgoj u vrtiću u okviru alternativnih pedagogija
Glazbeni odgoj predstavlja sastavni dio plana i programa svakog dječjeg vrtića. Kroz glazbeni odgoj djeca se u najranijoj dobi upoznaju s glazbom koja unaprjeđuje njihove potencijale i razvija njihove glazbene vještine i druge sposobnosti. U dječjim vrtićima svakodnevno se koriste različite glazbene aktivnosti poput sviranja, pjevanja, plesanja i drugih sličnih aktivnosti. U radu se prikazuje način provedbe glazbenoga odgoja u okviru alternativnih pedagogija. Opisane su Montessori, Reggio i Waldorfska pedagogija koje se danas najčešće pojavljuju kao metode u provedbi odgojnih aktivnosti u dječjim vrtićima. Koncepti na kojima počivaju sve tri pedagogije naglašavaju važnost razumijevanja djeteta kao cjelovitoga bića kojemu je potrebno omogućiti samorazvoj i poticajnu okolinu koja će ga motivirati u razvoju njegovih sposobnosti. U radu su prikazani i primjeri učinkovite primjene glazbenoga odgoja u okviru alternativnih pedagogija u Dječjim vrtićima Marjan i Duga.
alternativne pedagogije, cjeloviti razvoj, dječji vrtić, glazba, odgoj.
nije evidentirano
engleski
Music education in kindergarten within alternative pedagogy
nije evidentirano
alternative pedagogies, integral development, kindergarten, music, education.
nije evidentirano
Podaci o izdanju
39
15.09.2022.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Slavonski Brod