Informiranost i stavovi potrošača o označivanju kozmetičkih proizvoda (CROSBI ID 461350)
Ocjenski rad | specijalistički sveučilišni poslijediplomski rad
Podaci o odgovornosti
Borbaš, Karmen
Filipović-Grčić, Jelena
hrvatski
Informiranost i stavovi potrošača o označivanju kozmetičkih proizvoda
Kozmetički proizvodi obuhvaćaju široku paletu proizvoda koji imaju važnu ulogu u ljudskim životima. Svakodnevno ih koristi sve veći broj ljudi u svrhu čišćenja, njegovanja i poboljšavanja izgleda, a potražnja za ovim proizvodima je svake godine sve veća. Riječ je o proizvodima koji se svakodnevno koriste, te je iznimno važno potrošačima osigurati sigurnost proizvoda te im pružiti potrebne informacije. Kako bi se uredilo područje kozmetičkih proizvoda, donesena je jedinstvena Europska regulativa koja detaljno propisuje stavljanje kozmetičkih proizvoda na tržište. U ovom radu, opisani su specifični zahtjevi koje kozmetički proizvodi moraju ispuniti kako bi se mogli uredno naći na tržištu, te utjecaj deklaracije na stavove korisnika ovih proizvoda. Istraživanjem provedenim putem anketnog upitnika dobiveni su odgovori čijom analizom se došlo do rezultata o informiranosti i stavovima potrošača o označivanju kozmetičkih proizvoda u Republici Hrvatskoj.
kozmetički proizvodi ; zakonska regulativa ; stavovi potrošača
nije evidentirano
engleski
Consumer awareness and attitudes towards cosmetics labelling
nije evidentirano
cosmetic products ; legislation ; consumer attitudes
nije evidentirano
Podaci o izdanju
63
29.09.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Farmaceutsko-biokemijski fakultet
Zagreb