Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Didaktičke smjernice za implementaciju kurikuluma međupredmetne teme »Održivi razvoj« u predmetne kurikulume (CROSBI ID 325827)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Marin, Gabrijela Didaktičke smjernice za implementaciju kurikuluma međupredmetne teme »Održivi razvoj« u predmetne kurikulume // Metodički ogledi, 28 (2021), 1; 271-292. doi: 10.21464/mo.28.1.14

Podaci o odgovornosti

Marin, Gabrijela

hrvatski

Didaktičke smjernice za implementaciju kurikuluma međupredmetne teme »Održivi razvoj« u predmetne kurikulume

Održivi razvoj kao koncept promjena koji je usmjeren stvaranju okruženja u kojem pojedinac živi u suglasju s prirodom je imperativ kojem moramo težiti. U posljednjih dvadesetak godina, unatoč zakonskoj regulativi, implementacija tema održivog razvoja u nastavne programe je bila sporadična, prihvaćena od strane ekološki senzibiliranijih nastavnika, a realizirana najčešće kroz projektne aktivnosti. Iako se kurikularnom reformom održivom razvoju priznala važnost uvođenjem međupredmetne teme Održivi razvoj, realizacija odgojno-obrazovnih očekivanja je upitna. Upravo konceptualna složenost novog kurikuluma, koja se temelji na interdisciplinarnosti, podrazumijeva mnogo širi spektar znanja i vještina od onoga što je jedan nastavnik stekao formalnim obrazovanjem. Cilj ovog rada je iznijeti pregled najznačajnijih događaja u povijesti obrazovanja za održivi razvoj u Republici Hrvatskoj te na temelju istraživanja hrvatskih i stranih autora izdvojiti didaktičke smjernice koje će nastavnicima olakšati implementaciju novog kurikuluma u njihovom predmetu, a koje se odnose na izbor sadržaja, korištenje strategija učenja i poučavanja te vrednovanje.

održivi razvoj, odgoj i obrazovanje za održivi razvoj, kompetencije nastavnika, strategije učenja i poučavanja, međupredmetne teme

nije evidentirano

engleski

Didactic guidelines for implementation of the cross-curricular topic “Sustainable Development” in curricula

nije evidentirano

sustainable development, education for sustainable development (ESD), teacher competencies, learning and teaching strategies, cross-curricular themes

nije evidentirano

Podaci o izdanju

28 (1)

2021.

271-292

objavljeno

0353-765X

1848-2325

10.21464/mo.28.1.14

Povezanost rada

Obrazovne znanosti

Poveznice