Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poslovanje javnih medijskih servisa na primjeru Hrvatske radiotelevizije (CROSBI ID 461113)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Kresaj, Latica Poslovanje javnih medijskih servisa na primjeru Hrvatske radiotelevizije / Grmuša, Tanja (mentor); Zagreb, . 2023

Podaci o odgovornosti

Kresaj, Latica

Grmuša, Tanja

hrvatski

Poslovanje javnih medijskih servisa na primjeru Hrvatske radiotelevizije

Televizija je kao medij postala jedna od najvažnijih stvari u današnjem svijetu informiranja i življenja, ali i poslovanja. Televizija kao pojava obilježila je 20. stoljeće te se smatra jednim od najvećih tehnoloških dostignuća. Ona ispunjava brojne uloge – društvenu, komunikacijsku, kulturnu, zabavnu i druge. Važnost televizije je velika – informacije i vijesti prenose se brzo i jasno, što u usporedbi s radijem, koji je „preteča“ načina informiranja naših predaka, uistinu predstavlja napredak. U radu je obrađena problematika javnog medijskog servisa, odnosno na primjeru Hrvatske radiotelevizije (HRT) kao nacionalne televizije prikazano je cjelokupno funkcioniranje i poslovanje televizije. U ovom slučaju televizijska kuća HRT pod vlasništvom je i upravom države, dok su druge televizijske kuće u Hrvatskoj privatne. Stoga je, radi boljeg razumijevanja problematike, jedan dio rada posvećen karakteristikama državnih poduzeća općenito, odnosno medijskih servisa u vlasništvu države. Nakon toga slijedi povijesni pregled Hrvatske radiotelevizije i svih segmenata poslovanja – daje se uvid u usluge i proizvode, ponuđene programe, upravljačku strukturu, ulogu u odnosu na druge medijske servise u Hrvatskoj, a zatim slijede analize konkurencije i financijskih pokazatelja. Usto, HRT je pozicioniran u poslovnom okruženju i analizirane su njegove prednosti, prilike, slabosti i prijetnje (SWOT analiza) sa svrhom dobivanja procjene održivosti i ranjivosti poslovanja. Obrađeni su dugoročni i kratkoročni ciljevi kako bi se istaknula usmjerenost u poslovanju u skladu s misijom i vizijom te strategijama koje se redovito donose. Također, dan je pregled strategije komunikacije s javnostima te uvid u ostvarivanje prihoda naplatom pristojbe i oglašavanjem kao izvorom financiranja. Zaključno, u radu se daju neke preporuke što je važno za budućnost i održivost poslovanja HRT-a imajući u vidu korisnike i njihova očekivanja.

televizija ; javni servis ; HRT ; poslovanje ; marketing

nije evidentirano

engleski

The operation of public media services on the example of Croatian Radio and Television

nije evidentirano

TV ; public service ; HRT ; business ; marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

46

24.02.2023.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti