Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj modne industrije na samopoštovanje i samopercepciju tijela kod djevojaka i žena (CROSBI ID 461107)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kušnin, Antonia Utjecaj modne industrije na samopoštovanje i samopercepciju tijela kod djevojaka i žena / Grmuša, Tanja (mentor); Zagreb, . 2022

Podaci o odgovornosti

Kušnin, Antonia

Grmuša, Tanja

hrvatski

Utjecaj modne industrije na samopoštovanje i samopercepciju tijela kod djevojaka i žena

Temelj ovoga rada je prikazati koliki je utjecaj mode, odnosno koliko modna industrija utječe na mlade djevojke i žene. Ovaj rad možemo podijeliti na tri dijela: moda, mediji i poremećaji prehrane. U prvom dijelu rada razradit ćemo teorijski dio o samoj modi kako bismo shvatili njezin razvoj tijekom stoljeća. Prikazat ćemo kakva je moda bila nekada i kakva je danas, njezin koncept i teoriju same mode, također spomenut ćemo konzumerizam i održivost razvoja u modnoj industriji. U drugom dijelu rada analizirat ćemo komunikaciju mode u medijima kako bismo bolje objasnili njenu komunikaciju putem medija s korisnicima. Također, prikaz ženskih časopisa kao vodećih modnih kataloga, društvene mreže i promociju mode, ideale koje mediji stvaraju, prikaz žena u medijima i novi credo modne industrije. Dolazimo do trećeg dijela rada koji je usmjeren na prikaz poremećaja prehrane. Objasnit će se kako nastaju poremećaji prehrane, koliko je to zaista opasno te kako utječu na osobu koja ima ovakav problem. Također, u ovom će se djelu govoriti o dva velika poremećaja od kojih osobe najviše obolijevaju, a to su bulimija i anoreksija. Svaki od ovih pojmova koje smo naveli i o kojima ćemo pisati dovoljno su opširni da se mogu zasebno istraživati. Istraživanje je provedeno od 25. svibnja 2022. do 3. lipnja 2022., na uzroku od 121 ispitanika pokazalo je da postoji utjecaj modne industrije na samopoštovanje i samopercepciju kod djevojaka i žena. No, u ovom ćemo radu pokušati spojiti navedene teme u jednu cjelinu. Također, želimo da ovaj rad potakne da se o ovoj temi govori više, nego što znamo i što govorimo. Naravno, ono što je vrlo važno da se nađu rješenja kako osobe ne bi imale velike komplekse, odnosno kako ne bi došlo do poremećaja prehrane.

samopoštovanje ; samopercepcija ; mediji ; modna industrija ; poremećaji prehrane

nije evidentirano

engleski

The impact of the fashion industry on self-esteem and body self-perception by girls and women

nije evidentirano

self-esteem ; self-perception ; media ; fashion industry ; eating disorders

nije evidentirano

Podaci o izdanju

117

15.09.2022.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti