Uloga neverbalne komunikacije u poslovnom okruženju na primjeru Japana (CROSBI ID 461093)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Ferek, Laura
Grmuša, Tanja
hrvatski
Uloga neverbalne komunikacije u poslovnom okruženju na primjeru Japana
Komunikacija je dvosmjeran proces. Glavni elementi koji čine komunikacijski proces uključuju poruku, kanal, primatelja i povratnu informaciju. Nije lak zadatak „dešifrirati“ što osoba zapravo govori ili osjeća u sadašnjem trenutku. Komunikacijski proces odnosi se na kombinaciju onoga što čujete i vidite u trenutnoj situaciji, na temelju čega donosite zaključak. Neverbalna komunikacija razvija povjerenje, dobar odnos i olakšava transparentnost. Pogrešan govor tijela stvara sumnju, napetost i zbunjenost što dovodi do sukoba. Neverbalna komunikacija oduvijek je fascinirala ljudska bića. Neverbalna komunikacija je sveprisutna i utjecajna, ali na mnogo načina neizreciva. Većinu vremena teško ju je opisati i proučavati. Neverbalne komunikacije često je teško biti svjestan u svakodnevnom životu, a ponekad postajemo svjesni tek kada pođe po zlu. Ipak, ljudi imaju opsežno i duboko zajedničko implicitno razumijevanje neverbalne komunikacije. Da to nije slučaj, svakodnevni bi život bio kaotičan. Komunikacija je dakle, u širem smislu, razmjena informacija, proces davanja, prijenosa i primanja informacija. Pojedinci stvaraju ključne dojmove i zaključke o drugim ljudima na temelju neverbalnog ponašanja. Neverbalna komunikacija ima funkciju dopunjavanja verbalnog dijela, zamjene verbalne radnje i ponavljanja rečenog. Ukupnom značenju onoga što govorimo doprinosi svaki izraz lica. Dragocjenost kulture i bogata tradicija upravo su ono što ističe japansku kulturu, te je i danas utjelovljenje podjela na klase uvjetovane porijeklom i društvenim statusom. Važnu ulogu u odgoju djece ima obitelj, koja tradicionalno prenosi ljubaznost u ponašanju s koljena na koljeno. Japan se od većine svjetskih zemalja razlikuje po neverbalnoj komunikaciji, gdje su te razlike najizraženije u privatnom i poslovnom okruženju. Ovaj će rad detaljnije predstaviti najčešće oblike neverbalne komunikacije i način primjene u poslovnom okruženju Japana.
komunikacija ; neverbalna komunikacija ; Japan ; poslovno okruženje ; kultura
nije evidentirano
engleski
The role of nonverbal communication in the business environment on the example of Japan
nije evidentirano
communication ; nonverbal communication ; Japan ; business environment ; culture
nije evidentirano
Podaci o izdanju
35
25.07.2022.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Zagreb