Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga bloga kao komunikacijskog kanala u kriznoj komunikaciji: studija slučaja afere Agrokor (CROSBI ID 461084)

Ocjenski rad | diplomski rad

Rebić, Iva Uloga bloga kao komunikacijskog kanala u kriznoj komunikaciji: studija slučaja afere Agrokor / Grmuša, Tanja (mentor); Zagreb, . 2022

Podaci o odgovornosti

Rebić, Iva

Grmuša, Tanja

hrvatski

Uloga bloga kao komunikacijskog kanala u kriznoj komunikaciji: studija slučaja afere Agrokor

Krizna situacija ozbiljan je incident koji utječe na sigurnost ljudi i okoline. Krizna situacija obilježena je gubitkom, zato duboko prodire u integritet čovjeka, osobito ako na nju nije bio spreman. , , U kriznoj situaciji obilježenoj gubitkom nekoga ili nečega, čovjek prolazi kroz različite stadije i faze. Čovjek je ljudsko biće te njegov osobni i profesionalni razvoj ovisi o vještini komunikacije. Svatko od nas ima potrebu i želju ulaziti u interakciju s drugima i međusobno komunicirati. Važnost komunikacije učimo od samog rođenja kada postajemo svjesni učinka na sugovornike.“ Razvoj tehnologije i novih medija taj je učinak dodatno pojačao. Društvene mreže virtualne su zajednice i grupe , , ljudi koje komuniciraju na različi-te načine i to upotrebom blogova, e-maila, te koji međusobno dijele video zapise, fotografije za društvene, poslovne i obrazovne svrhe.“ U odnosu na direktnu komunikaciju društvene mreže daju veće mogućnosti interakcije i individualizacije. Predmet ovog rada uključuje analizu uloge bloga kao komunikacijskog kanala u kriznoj komunikaciji u slučaju afere Ag- rokor. , , Cilj je ovog rada istražiti krizno komuniciranje kao oblik komuniciranja koji se do- gađa u posebnim uvjetima. Komunikacija je dio svakodnevnog života, pa se tako komunicira i u situacijama koje mogu utjecati na čovjekovu sigurnost odnosno na ugled organizacije.“ Poslovna kriza dolazi iznenada i kao izvanredan događaj uzrokuje prijetnju organizaciji u ostvarenju njezinih ciljeva. U ovom radu, na primjeru afere Agrokor, prikazat će se uloga bloga kao komunikacijskog kanala u kriznoj komunikaciji. Rezultati istraživanja trebali bi pokazati tko je odgovoran za imidž korporacije tijekom i nakon nastale krize, kakvo je bilo krizno komuniciranje u slučaju Agrokor, te kako je korporacija odgovorila na krizu. Kroz ovaj rad želi se dati doprinos u istraživanju uloge bloga kao komunikacijskog kanala u kriz-noj komunikaciji kroz analizu slučaja afere Agrokor.

kriza ; krizna komunikacija ; novi mediji ; blog ; Agrokor ; organizacija

nije evidentirano

engleski

The role of the blog as a communication channel in crisis communication: a case study of the Agrokor affair

nije evidentirano

crisis ; crisis communication ; new media ; blog ; Agrokor ; organization

nije evidentirano

Podaci o izdanju

48

07.04.2022.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti