Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Komunikacija hrvatskih prehrambenih brendova na digitalnim platformama na primjeru tvrtke Podravka (CROSBI ID 461083)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Jakšetić, Ana Komunikacija hrvatskih prehrambenih brendova na digitalnim platformama na primjeru tvrtke Podravka / Grmuša, Tanja (mentor); Zagreb, . 2022

Podaci o odgovornosti

Jakšetić, Ana

Grmuša, Tanja

hrvatski

Komunikacija hrvatskih prehrambenih brendova na digitalnim platformama na primjeru tvrtke Podravka

Poslovna komunikacija je jako važan koncept koji se ocrtava u različitim dijelovima poslovnog svijeta. U ovome će radu poslovna komunikacija biti spomenuta i objašnjena u kontekstu brendova i brendiranja kao procesa koji se svakodnevno odvijaju u poslovnom svijetu. S druge strane kada se govori o industrijama koje se najviše bave pričom poslovne komunikacije i brendinga kao takvog moguće je spomenuti prehrambenu industriju. Najbolji primjer jednog takvog brenda je Podravka koja je jedan od najvećih brendova, kako Hrvatske, tako i cijelog balkanskog područja. Kroz objašnjenje praktičnog primjera Podravkinog slučaja rad će prikazati na koje se načine poslovna komunikacija ostvaruje putem društvenih mreža te različitih marketinških kampanja. Kako se iskorištava vrijednost utjecajnih osoba iz različitih područja povezivanjem njihove osobnosti s određenim proizvodom odnosnom brandom proizvoda u svrhu ispunjenja samo jednog cilja, a to je – prepoznatljivost. Rad će se za prikupljanje podataka najviše koristiti istraživačkom metodom prikupljanja te analiziranjem tih podataka izvodit će se razni zaključci te teze koje se odnose na koncept poslovne komunikacije u kontekstu brenda i brendiranja. Unutar rada prvo se jasno definiraju stručni pojmovi, radi se kratki uvod u studiju slučaja povezivanjem glavnih čimbenika okoline, te se u konačnici radi sama studija slučaja koja će rad zaokružiti kao jednu smislenu cjelinu. Glavni je cilj ovoga rada ostati usko vezan za suštinu teme te se koncentrirati na istaknute pojmove i definicije koji se lako mogu primijetiti te opisati kroz studiju slučaja. Osim izvora koji se mogu pronaći u knjigama, stručnim člancima i časopisima koriste se i brojni izvori s internetskih portala, novina, stranica, blogova i sl. Svi e-izvori imaju navedenog autora te im se lako može pristupiti.

poslovna komunikacija ; brendiranje ; prehrambena industrija ; Podravka ; društvene mreže

nije evidentirano

engleski

Communication of Croatian food brands on digital platforms on the example of Podravka

nije evidentirano

business communication ; branding ; food industry ; Podravka ; social networks

nije evidentirano

Podaci o izdanju

29

11.03.2022.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti