Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Digitalni udžbenik u primarnom obrazovanju kao metodičko sredstvo u kurikulskom kontekstu (CROSBI ID 325609)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Kolar Billege, Martina ; Ivančić, Gordana Digitalni udžbenik u primarnom obrazovanju kao metodičko sredstvo u kurikulskom kontekstu // Napredak (Zagreb), 163 (2022), 3-4; 271-287

Podaci o odgovornosti

Kolar Billege, Martina ; Ivančić, Gordana

hrvatski

Digitalni udžbenik u primarnom obrazovanju kao metodičko sredstvo u kurikulskom kontekstu

U radu se teorijski određuje digitalni udžbenik kao metodičko sredstvo i izvor znanja afirmiran u kurikulskom kontekstu u Republici Hrvatskoj. Prikazuje se zakonodavni okvir, ali i teorijske i praktične metodičke postavke koje je potrebno uvažavati prilikom oblikovanja digitalnoga udžbenika. Cilj je istraživanja bio utvrditi koriste li se učitelji digitalnim udžbenikom hrvatskoga jezika i koliko često te kolika je vremenska dimenzija korištenja s obzirom na godine staža, razred u kojem učitelji predaju, županiju u kojoj rade i procjenu osobnih digitalnih kompetencija. Rezultati u ovome radu ukazuju na to da mlađi učitelji češće koriste digitalne udžbenike u nastavi Hrvatskoga jezika nego stariji učitelji. Učestalost korištenja digitalnih udžbenika ne ovisi o tome u kojoj županiji učitelji rade. Nema razlike u procjeni učitelja o tome koliko se učenici koriste digitalnim udžbenicima ovisno o razredu u kojem poučavaju. Učitelji koji svoje digitalne kompetencije smatraju boljima, više se koriste digitalnim udžbenicima.

digitalna tehnologija ; kurikul ; metodika hrvatskoga jezika

nije evidentirano

engleski

The digital textbook in primary education as a methodological tool in the curriculum context

nije evidentirano

curriculum ; digital technology ; teaching methodology of the Croatian language

nije evidentirano

Podaci o izdanju

163 (3-4)

2022.

271-287

objavljeno

1330-0059

1848-8641

Povezanost rada

Interdisciplinarne humanističke znanosti

Poveznice