Digitalni udžbenik u primarnom obrazovanju kao metodičko sredstvo u kurikulskom kontekstu (CROSBI ID 325609)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Kolar Billege, Martina ; Ivančić, Gordana
hrvatski
Digitalni udžbenik u primarnom obrazovanju kao metodičko sredstvo u kurikulskom kontekstu
U radu se teorijski određuje digitalni udžbenik kao metodičko sredstvo i izvor znanja afirmiran u kurikulskom kontekstu u Republici Hrvatskoj. Prikazuje se zakonodavni okvir, ali i teorijske i praktične metodičke postavke koje je potrebno uvažavati prilikom oblikovanja digitalnoga udžbenika. Cilj je istraživanja bio utvrditi koriste li se učitelji digitalnim udžbenikom hrvatskoga jezika i koliko često te kolika je vremenska dimenzija korištenja s obzirom na godine staža, razred u kojem učitelji predaju, županiju u kojoj rade i procjenu osobnih digitalnih kompetencija. Rezultati u ovome radu ukazuju na to da mlađi učitelji češće koriste digitalne udžbenike u nastavi Hrvatskoga jezika nego stariji učitelji. Učestalost korištenja digitalnih udžbenika ne ovisi o tome u kojoj županiji učitelji rade. Nema razlike u procjeni učitelja o tome koliko se učenici koriste digitalnim udžbenicima ovisno o razredu u kojem poučavaju. Učitelji koji svoje digitalne kompetencije smatraju boljima, više se koriste digitalnim udžbenicima.
digitalna tehnologija ; kurikul ; metodika hrvatskoga jezika
nije evidentirano
engleski
The digital textbook in primary education as a methodological tool in the curriculum context
nije evidentirano
curriculum ; digital technology ; teaching methodology of the Croatian language
nije evidentirano