Spoznajno-emocionalno slušanje glazbe u nastavi solfeggia: primjeri dobre prakse (CROSBI ID 23362)
Autorska knjiga | priručnik | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Vidulin, Sabina
hrvatski
Spoznajno-emocionalno slušanje glazbe u nastavi solfeggia: primjeri dobre prakse
Priručnik je podijeljen u dva dijela. U prvom dijelu autorica sistematizira karakteristike spoznajno-emocionalnog slušanja glazbe s naglaskom na nastavu solfeggia te donosi pet priprava za nastavu solfeggia na temelju kojih se provelo istraživanje u praksi u osnovnoj glazbenoj školi. Drugi dio donosi osam priprava kolega koji su ih napisali po uzoru na specifičnosti spoznajno- emocionalnog slušanja glazbe. Na taj način daju se jasne upute i modeli dobrih praksi za multidisciplinarni i višemodalni pristup slušanju glazbe u nastavi solfeggia osnovne škole.
nastavne priprave, osnovna glazbena škola, spoznajno- emocionalno slušanje glazbe, solfeggio
nije evidentirano
engleski
Cognitive-emotional listening to music in ear- training lessons: examples of good practice
nije evidentirano
cognitive-emotional listening to music, lesson units, ear-training, music school
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
2023.
978-953-377-015-4
336
objavljeno