Slušanje i upoznavanje glazbe u gimnazijskome obrazovanju: povijesni pregled i suvremena vizura (CROSBI ID 735731)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Senjan, Ivana ; Vidulin, Sabina
hrvatski
Slušanje i upoznavanje glazbe u gimnazijskome obrazovanju: povijesni pregled i suvremena vizura
U radu se prikazuje povijesni razvoj nastave glazbe u hrvatskome srednjem školstvu s naglaskom na područje slušanja i upoznavanja glazbe. Uspostavlja se i opisuje teorijski okvir spoznajno-emocionalnoga slušanja glazbe s namjerom njegove daljnje elaboracije i empirijske provjere. Ukazuje se na cilj, zadaće, svrhu, ishode i specifičnosti spoznajno-emocionalnoga slušanja na nastavi Glazbene umjetnosti te na dobrobiti koje pruža višekratno, višemodalno, interaktivno i interdisciplinarno slušanje glazbe. Objedinjujući spoznajno i emocionalno, učenici će, osim analize glazbeno-izražajnih sastavnica, identificirati i iskazivati emocije, asocijacije, mišljenja, ideje, stavove, razloge preferencija i osobni odgovor na slušane skladbe, što može voditi boljemu razumijevanju i intenzivnijemu doživljaju glazbe.
Glazbena umjetnost ; metodički pristupi ; povijesni razvoj ; slušanje i upoznavanje glazbe ; spoznajno-emocionalno slušanje glazbe
RILM i EBSCO indeksacija
engleski
Music Listening and Comprehension in High School Education: Historical Overview and Contemporary Vision
nije evidentirano
approaches to teaching Music ; cognitive-emotional music listening ; gymnasium ; historical development ; Music Art
nije evidentirano
Podaci o prilogu
211-246.
2023.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 8
Vidulin, Sabina
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
978-953-377-017-8
Podaci o skupu
Osmi međunarodni simpozij glazbenih pedagoga
predavanje
04.05.2023-06.05.2023
Pula, Hrvatska