MOGUĆNOSTI I ZNAČENJE SLUŠANJA I UPOZNAVANJA GLAZBENE LITERATURE NA NASTAVI SOLFEGGIA (CROSBI ID 735730)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Lovrinić, Nikola ; Goldin, Suzana ; Vidulin, Sabina
hrvatski
MOGUĆNOSTI I ZNAČENJE SLUŠANJA I UPOZNAVANJA GLAZBENE LITERATURE NA NASTAVI SOLFEGGIA
Razumijevanje glazbene umjetnosti potiče se u glazbenoj školi, uz nastavu instrumenta, skupno muziciranje te nastavu solfeggia. Dobrobit se ogleda u poticanju učenikova umjetničkog izražavanja i razvoju umjetničkih znanja i vještina, ali i prenošenju nacionalnih i internacionalnih kulturnih vrijednosti. Odgovarajući na pitanja kako poboljšati nastavu solfeggia i približiti je učenicima, kako motivirati učenike i pomoći im da steknu glazbene kompetencije te razviju svoje potencijale, autori rada ukazuju na nove pristupe nastavi solfeggia. Nizom konkretnih primjera opisuje se kako učenicima približiti umjetničku glazbu, predočavajući im cjelovitu sliku i otvarajući širok dijapazon doživljaja, glazbenoga iskustva, analize, sinteze, razumijevanja i vrjednovanja glazbe.
dobrobit ; osnovna glazbena škola ; solfeggio ; spoznajno-emocionalno slušanje glazbe ; učenici
RILM i EBSCO indeksacija
engleski
POSSIBILITIES AND SIGNIFICANCE OF LISTENING AND UNDERSTANDING OF MUSIC LITERATURE AT EAR TRAINING CLASSES
nije evidentirano
cognitive-emotional listening to music ; ear training ; primary music school ; students ; well-being
nije evidentirano
Podaci o prilogu
269-289.
2023.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Vidulin, Sabina
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
978-953-377-017-8
Podaci o skupu
Osmi međunarodni simpozij glazbenih pedagoga Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena
predavanje
04.05.2023-06.05.2023
Pula, Hrvatska