Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Dobrobiti spoznajno-emocionalnoga slušanja glazbe na nastavi solfeggia (CROSBI ID 735728)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Vidulin, Sabina ; Žauhar, Valnea ; Plavšić, Marlena Dobrobiti spoznajno-emocionalnoga slušanja glazbe na nastavi solfeggia // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 8 / Vidulin, Sabina (ur.). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023. str. 171-190

Podaci o odgovornosti

Vidulin, Sabina ; Žauhar, Valnea ; Plavšić, Marlena

hrvatski

Dobrobiti spoznajno-emocionalnoga slušanja glazbe na nastavi solfeggia

Oblikovanje novih metodičkih strategija poučavanja kojima će se utjecati na kompetencije i dobrobit učenika jedan je od načina osuvremenjivanja obrazovanja u glazbenoj školi. U tome je kontekstu analiziran nastavni program solfeggia s naglaskom na utvrđivanje cjelina i područja rada, očekivanih ishoda i mogućnosti obrazovanja uz umjetničku glazbu. Prilog razmatranju inovacija nastave solfeggia sačinjava opis spoznajno-emocionalnoga slušanja glazbe koje se pokazalo učinkovitim u nastavnoj praksi. Prikazani su i rezultati istraživanja u trećemu razredu glazbenih škola prema kojima spoznajno-emocionalni pristup rezultira većim sviđanjem nastave solfeggia i glazbenoga djela te potencijalno višim razinama stečenoga znanja. Iz navedenoga proizlazi da je riječ o efikasnoj metodičkoj strategiji poučavanja solfeggia.

doživljaj ; slušanje glazbe ; solfeggio ; spoznajno-emocionalno slušanje ; znanje

RILM i EBSCO indeksacija

engleski

Benefits of the Cognitive-Emotional Music Listening in Ear Training Classes

nije evidentirano

cognitive-emotional listening ; ear training ; experience ; listening to music ; knowledge

nije evidentirano

Podaci o prilogu

171-190.

2023.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Vidulin, Sabina

Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

978-953-377-017-8

Podaci o skupu

Osmi međunarodni simpozij glazbenih pedagoga Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena

predavanje

04.05.2023-06.05.2023

Pula, Hrvatska

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Pedagogija, Psihologija