Dobrobiti spoznajno-emocionalnoga slušanja glazbe na nastavi solfeggia (CROSBI ID 735728)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Vidulin, Sabina ; Žauhar, Valnea ; Plavšić, Marlena
hrvatski
Dobrobiti spoznajno-emocionalnoga slušanja glazbe na nastavi solfeggia
Oblikovanje novih metodičkih strategija poučavanja kojima će se utjecati na kompetencije i dobrobit učenika jedan je od načina osuvremenjivanja obrazovanja u glazbenoj školi. U tome je kontekstu analiziran nastavni program solfeggia s naglaskom na utvrđivanje cjelina i područja rada, očekivanih ishoda i mogućnosti obrazovanja uz umjetničku glazbu. Prilog razmatranju inovacija nastave solfeggia sačinjava opis spoznajno-emocionalnoga slušanja glazbe koje se pokazalo učinkovitim u nastavnoj praksi. Prikazani su i rezultati istraživanja u trećemu razredu glazbenih škola prema kojima spoznajno-emocionalni pristup rezultira većim sviđanjem nastave solfeggia i glazbenoga djela te potencijalno višim razinama stečenoga znanja. Iz navedenoga proizlazi da je riječ o efikasnoj metodičkoj strategiji poučavanja solfeggia.
doživljaj ; slušanje glazbe ; solfeggio ; spoznajno-emocionalno slušanje ; znanje
RILM i EBSCO indeksacija
engleski
Benefits of the Cognitive-Emotional Music Listening in Ear Training Classes
nije evidentirano
cognitive-emotional listening ; ear training ; experience ; listening to music ; knowledge
nije evidentirano
Podaci o prilogu
171-190.
2023.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Vidulin, Sabina
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
978-953-377-017-8
Podaci o skupu
Osmi međunarodni simpozij glazbenih pedagoga Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena
predavanje
04.05.2023-06.05.2023
Pula, Hrvatska