Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketinške strategije u turizmu i ugostiteljstvu (CROSBI ID 23341)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | međunarodna recenzija

Šerić, Neven ; Jakšić Stojanović, Anđela ; Jurišić, Marijana ; Melović, Marica ; Marušić, Filipa Marketinške strategije u turizmu i ugostiteljstvu. Split Hrvatska: Redak, 2023

Podaci o odgovornosti

Šerić, Neven ; Jakšić Stojanović, Anđela ; Jurišić, Marijana ; Melović, Marica ; Marušić, Filipa

Jajić, Darko

hrvatski

Marketinške strategije u turizmu i ugostiteljstvu

U knjizi je predstavljeno 18 učestalih temeljnih i 29 posebnih marketinških strategija koje se danas prakticiraju u turističkom poslovanju. Troje od petoro autora je obnašalo menadžerske funkcije u više turističkih subjekata, pa su predstavljene strategije povezali s konkretnom poslovnom praksom. U knjizi su predstavili i recentne nalaze svojih panel istraživanja kojima na zanimljiv način povezuju ostvarenu efikasnosti nacionalnog turističkog gospodarstva europskih zemalja (članica i ne članica EU) sa setovima marketinških strategija koje se prakticiraju u upravljanju nacionalnim i destinacijskim turističkim proizvodima. Pored predstavljenih marketinških strategija s taktikama i operativnim taktičkim programima kojima se iste provode u knjizi su predstavljene i praktične smjernice za učinkovito modificiranje predstavljenih, te za samostalno kreiranje novih, originalnih marketinških strategija. Knjiga je praktičan vodič za turističke djelatnike, posebno one na odgovornim funkcijama koji se profesionalno bave ovom marketinškom problematikom. Služiti će u prepoznavanju marketinških strategija konkurenata i pri odabiru spleta strategija radi zaštite tržišnog udjela turističkog subjekta. Djelo je praktičan priručnik za sve turističke djelatnike o marketinškim strategijama, a sadržajnom cjelovitošću ispunjava standarde nastavne literature za više marketinških kolegija smjerova turističko i hotelijersko poslovanje na visokoškolskim institucijama, a u cijelosti pokriva kurikulum kolegija Strategije marketinga u turizmu.

Strategija ; Marketing ; Turizam, Ugostiteljstvo

nije evidentirano

engleski

Marketing strategies in tourism and hospitality

nije evidentirano

Strategy ; Marketing ; Tourism ; Hospitality

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Split Hrvatska: Redak

2023.

978-953-336-912-9

220

objavljeno

Trošak objave rada u otvorenom pristupu

BPC

Povezanost rada

Ekonomija