Društveno legitimirana uloga ravnatelja u izradi i realizaciji školskog kurikuluma (CROSBI ID 735579)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa
Podaci o odgovornosti
Nikičić, Igor
hrvatski
Društveno legitimirana uloga ravnatelja u izradi i realizaciji školskog kurikuluma
Školski je kurikulum službeni kurikulum koji se sukonstruira na početku svake školske godine i uključuje sve planirane aktivnosti koje će se održavati u školi paralelno s redovnom nastavom: međunarodne suradnje, projekti, izvannastavne, izvanškolske aktivnosti, dodatna i dopunska nastava itd. Radionicom se analizirala uloga koju je društvo povjerilo ravnatelju škole u procesu zajedničke izrade školskog kurikuluma te njegove realizacije tijekom školske godine. Kroz suradničko učenje o tom procesu, u sklopu radionice ponuđeni su odgovori na pitanja polaznika o tome sudjeluje li ravnatelj izravno u izradi kurikuluma ili ima koordinacijsku ulogu ; predlaže li određene aktivnosti ili ih selektira ; koje kompetencije mora imati da bi mogao svoju ulogu uspješno realizirati, i slično.
vođenje škole, školski kurikulum, strukturiranje kurikuluma, ravnatelj, sukonstrukcija
nije evidentirano
engleski
Socially legitimized role of the principal in the creation and implementation of the school curriculum
nije evidentirano
co-construction, curriculum design, school curriculum, school leadership, school leader
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
Festival znanosti 2023
radionica
24.04.2023-29.04.2023
Zadar, Hrvatska