Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Društveno legitimirana uloga ravnatelja u izradi i realizaciji školskog kurikuluma (CROSBI ID 735579)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Nikičić, Igor Društveno legitimirana uloga ravnatelja u izradi i realizaciji školskog kurikuluma // Festival znanosti 2023 Zadar, Hrvatska, 24.04.2023-29.04.2023

Podaci o odgovornosti

Nikičić, Igor

hrvatski

Društveno legitimirana uloga ravnatelja u izradi i realizaciji školskog kurikuluma

Školski je kurikulum službeni kurikulum koji se sukonstruira na početku svake školske godine i uključuje sve planirane aktivnosti koje će se održavati u školi paralelno s redovnom nastavom: međunarodne suradnje, projekti, izvannastavne, izvanškolske aktivnosti, dodatna i dopunska nastava itd. Radionicom se analizirala uloga koju je društvo povjerilo ravnatelju škole u procesu zajedničke izrade školskog kurikuluma te njegove realizacije tijekom školske godine. Kroz suradničko učenje o tom procesu, u sklopu radionice ponuđeni su odgovori na pitanja polaznika o tome sudjeluje li ravnatelj izravno u izradi kurikuluma ili ima koordinacijsku ulogu ; predlaže li određene aktivnosti ili ih selektira ; koje kompetencije mora imati da bi mogao svoju ulogu uspješno realizirati, i slično.

vođenje škole, školski kurikulum, strukturiranje kurikuluma, ravnatelj, sukonstrukcija

nije evidentirano

engleski

Socially legitimized role of the principal in the creation and implementation of the school curriculum

nije evidentirano

co-construction, curriculum design, school curriculum, school leadership, school leader

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Festival znanosti 2023

radionica

24.04.2023-29.04.2023

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti