Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Umjetna inteligencija – mogućnosti inteligentnih rješenja u marketingu i upravljanju odnosima s kupcima (CROSBI ID 735578)

Prilog sa skupa u časopisu | stručni rad

Fabac, Robert Umjetna inteligencija – mogućnosti inteligentnih rješenja u marketingu i upravljanju odnosima s kupcima // CASE ... / Polonijo, M. (ur.). 2023. str. 58-67

Podaci o odgovornosti

Fabac, Robert

hrvatski

Umjetna inteligencija – mogućnosti inteligentnih rješenja u marketingu i upravljanju odnosima s kupcima

Umjetna inteligencija predstavlja najintrigantniju domenu novih digitalnih tehnologija. Premda su kroz duži period vremena poznati algoritmi i načini kako napraviti predviđanja ili klasificiranja, snažan noviji uzlet umjetne inteligencije omogućen je zahvaljujući ekspanziji hardvera i softvera, te sveopćoj digitalizaciji u društvu. Poslovna primjena umjetne inteligencije može se identificirati u različitim sektorima, a primarno u sferi potpore odlučivanju. Ponašanje i atributi pojedinih ljudi, što uključuje njihove međusobne interakcije, pripadnosti, interese, stilove komunikacije, navike i preferencije glede kupnje, karakteristično kretanje i drugo – u moderno digitalno doba često ostaje digitalno zabilježeno. Ovi digitalni zapisi racionalno korišteni u procesima odlučivanja uz primjenu umjetne inteligencije, donose nove vrijednosti za organizaciju odnosno njezin biznis. Kao ilustracija mogućnosti primjene umjetne inteligencije, u radu korišteni su rezultati ispitivanja stilova vodstva hrvatskih menadžera prema kategorizaciji „teorije puta do cilja“. Podaci o učestalosti primjene pojedinih stilova od strane 80-ak menadžera uz određene njihove demografske karakteristike poslužili su za obradu putem modela neuralnih mreža i SVM klasifikatora. Ishod predviđanja navedenih modela umjetne inteligencije glede atributa koji čine identitet ispitanika, primjerice njegov/njezin spol, pokazao se vrlo dobrim. Rezultat je to koji ilustrira da umjetna inteligencija može s visokom vjerojatnošću predvidjeti specifičnu kategoriju u koju pripada neka osoba kao kupac, pacijent ili glasač na izborima, ovisno o cilju analize – premda ta osoba nije dala traženi ključni podatak o sebi. Ovakav sklop svakako je primjenjiv u biznisu te umjetna inteligencija pruža novu kvalitetu unutar procesa upravljanja odnosima s kupcima i marketinga, osiguravajući spoznaje do kojih čovjek ne bi mogao samostalno doći.

umjetna inteligencija ; neuralne mreže ; atributi ; predviđanje

nije evidentirano

engleski

Artificial intelligence - possibilities of intelligent solutions in marketing and customer relationship management

nije evidentirano

artificial intelligence ; neural networks ; attributes ; prediction

nije evidentirano

Podaci o prilogu

58-67.

2023.

nije evidentirano

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

CASE ...

Polonijo, M.

Rijeka: Case Publishing

1334-448X

Podaci o skupu

CASE konferencija 2023- konferencija o razvoju poslovnih i informatičkih sustava

predavanje

20.02.2023-21.02.2023

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti, Psihologija, Računarstvo