Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Metaanaliza prvog i drugog reda u pedagoškim istraživanjima: Rekapitulacija i diseminacija sintezirajućeg istraživanja odgoja i obrazovanja (CROSBI ID 735427)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Topolovčan, Tomislav ; Dubovicki, Snježana Metaanaliza prvog i drugog reda u pedagoškim istraživanjima: Rekapitulacija i diseminacija sintezirajućeg istraživanja odgoja i obrazovanja // 5. Međimurski filološki i pedagoški dani : Jezik, književnost i obrazovanje - stanje i perspektive : knjiga sažetaka. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2023. str. 95-95

Podaci o odgovornosti

Topolovčan, Tomislav ; Dubovicki, Snježana

hrvatski

Metaanaliza prvog i drugog reda u pedagoškim istraživanjima: Rekapitulacija i diseminacija sintezirajućeg istraživanja odgoja i obrazovanja

Pedagogijska istraživanja karakteristična su po nekonzistentnosti rezultata empirijskih istraživanja iste ili slične problematike. Stoga ih se ponekad sintetizira u svrhu dobivanja sveobuhvatnih rezultata određene problematike. Za objedinjavanje rezultata primarnih kvantitativnih istraživanja iste ili slične tematike primjenjuje se kvantitativni alat metaanaliza. Metaanaliza nije panaceja ili Sveti gral istraživanja odgoja i obrazovanja, već kvaliteta njenih rezultata ovisi o optimalnim kriterijima inkluzije i ekskluzije te odabira modela izračuna veličine učinka. U recentno vrijeme provodi se i meta-analiza drugog reda, tj. meta-analiza postojećih meta-analiza čime se nudi obuhvatniji pregled trendova i/li općih zaključaka istraživanja određene problematike odgoja i obrazovanja.

kvantitativna metodologija; metaanaliza; metaanaliza drugog reda; obrazovanje; škola

nije evidentirano

engleski

First and second order meta-analysis in pedagogical research: Recapitulation and dissemination of synthesizing research in education

Pedagogical research is characterized by the inconsistency of the results of empirical research on the same or similar issues. Therefore, they are sometimes synthesized in order to obtain complete results about a certain issue. The quantitative tool of meta-analysis is used to consolidate the results of primary quantitative research on the same or similar topics. Meta-analysis is not a panacea or the Holy Grail of educational research, but the quality of its results depends on the optimal inclusion and exclusion criteria and the selection of the effect size calculation model. In recent times, second order meta-analysis, i.e. meta-analysis of existing meta-analyses, is being carried out, which offers a more comprehensive overview of trends and/or general conclusions of research on certain issues of education.

education; meta-analysis; second-order meta-analysis; quantitative methodology; school

nije evidentirano

Podaci o prilogu

95-95.

2023.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet

978-953-380-005-9

Podaci o skupu

Međimurski filološki dani 5

predavanje

27.04.2023-27.04.2023

Čakovec, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija