Metaanaliza prvog i drugog reda u pedagoškim istraživanjima: Rekapitulacija i diseminacija sintezirajućeg istraživanja odgoja i obrazovanja (CROSBI ID 735427)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Topolovčan, Tomislav ; Dubovicki, Snježana
hrvatski
Metaanaliza prvog i drugog reda u pedagoškim istraživanjima: Rekapitulacija i diseminacija sintezirajućeg istraživanja odgoja i obrazovanja
Pedagogijska istraživanja karakteristična su po nekonzistentnosti rezultata empirijskih istraživanja iste ili slične problematike. Stoga ih se ponekad sintetizira u svrhu dobivanja sveobuhvatnih rezultata određene problematike. Za objedinjavanje rezultata primarnih kvantitativnih istraživanja iste ili slične tematike primjenjuje se kvantitativni alat metaanaliza. Metaanaliza nije panaceja ili Sveti gral istraživanja odgoja i obrazovanja, već kvaliteta njenih rezultata ovisi o optimalnim kriterijima inkluzije i ekskluzije te odabira modela izračuna veličine učinka. U recentno vrijeme provodi se i meta-analiza drugog reda, tj. meta-analiza postojećih meta-analiza čime se nudi obuhvatniji pregled trendova i/li općih zaključaka istraživanja određene problematike odgoja i obrazovanja.
kvantitativna metodologija; metaanaliza; metaanaliza drugog reda; obrazovanje; škola
nije evidentirano
engleski
First and second order meta-analysis in pedagogical research: Recapitulation and dissemination of synthesizing research in education
Pedagogical research is characterized by the inconsistency of the results of empirical research on the same or similar issues. Therefore, they are sometimes synthesized in order to obtain complete results about a certain issue. The quantitative tool of meta-analysis is used to consolidate the results of primary quantitative research on the same or similar topics. Meta-analysis is not a panacea or the Holy Grail of educational research, but the quality of its results depends on the optimal inclusion and exclusion criteria and the selection of the effect size calculation model. In recent times, second order meta-analysis, i.e. meta-analysis of existing meta-analyses, is being carried out, which offers a more comprehensive overview of trends and/or general conclusions of research on certain issues of education.
education; meta-analysis; second-order meta-analysis; quantitative methodology; school
nije evidentirano
Podaci o prilogu
95-95.
2023.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet
978-953-380-005-9
Podaci o skupu
Međimurski filološki dani 5
predavanje
27.04.2023-27.04.2023
Čakovec, Hrvatska