Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Suradničko učenje u sveučilišnoj nastavi: obilježja, mogućnosti i implementacija (CROSBI ID 735426)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Dubovicki, Snježana ; Jukić, Renata ; Škojo, Tihana Suradničko učenje u sveučilišnoj nastavi: obilježja, mogućnosti i implementacija // 5. Međimurski filološki i pedagoški dani: Jezik, književnost i obrazovanje - stanje i perspektive. Čakovec: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. str. 18-18

Podaci o odgovornosti

Dubovicki, Snježana ; Jukić, Renata ; Škojo, Tihana

hrvatski

Suradničko učenje u sveučilišnoj nastavi: obilježja, mogućnosti i implementacija

Afirmacija grupnoga rada u zauzimanju ravnopravnoga položaja među ostalim socijalnim oblicima u sveučilišnoj nastavi, značajno je prisutnija u posljednjem desetljeću. Ranija istraživanja sveučilišne nastave svjedoče o dugogodišnjoj dominaciji frontalne predavačke nastave koja je bila uglavnom orijentirana na profesora. Kao svjedoci brojnih reformskih pokreta uočavamo nastojanja da se sveučilišna nastava jednim dijelom realizira kroz grupni socijalni oblik s ciljem povećane studentske aktivnosti kroz grupne zadatke. Razlog tomu su brojne prednosti koje možemo dobiti ukoliko u nastavi koristimo navedeni socijalni oblik. Neke od njih su: razvoj socijalnih kompetencija, poticanje kritičkog i divergentnog mišljenja, razvijanje odgovornosti i suradnje, poticanje samopouzdanja, afirmacija svakog člana u grupi te razvoj grupne kohezije čime aktivno učenje (obogaćeno individualnim osobinama svakog člana) unutar grupe omogućuje da iskustvo učenja postane socijalno iskustvo. Kako bi rad u grupama bio uspješan, važno je razvijati grupnu koheziju koja se ogleda u zajedničkim vrijednostima i zajedničkome cilju kojemu doprinose dobri međusobni odnosi. Njih razvijamo suradnjom i aktivnim slušanjem. Stoga je važno da studenti unutar grupe imaju svoje uloge. Poseban izazov u nastavi čini podjela studenata u grupe (trajne ili privremene ; veće ili manje), evaluacija grupnih aktivnosti te dodjela adekvatnih uloga grupama koje odgovaraju pojedincu.

didaktika, grupni rad, socijalni oblici, sveučilišna nastava

nije evidentirano

engleski

Collaborative Learning in University Teaching: Characteristics, Possibilities, and Implementation

nije evidentirano

didactics, group work, social forms, university teaching

nije evidentirano

Podaci o prilogu

18-18.

2024.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

5. Međimurski filološki i pedagoški dani: Jezik, književnost i obrazovanje - stanje i perspektive

Čakovec: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet

978-953-380-014-1

Podaci o skupu

Međunarodni znanstveni skup 5. Međimurski filološki i pedagoški dani

predavanje

27.04.2023-27.04.2023

Čakovec, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija