Društveno (ne)prihvatljivi modeli školskog vođenja (CROSBI ID 735206)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Zahirović, Vlatka ; Varga, Rahaela
hrvatski
Društveno (ne)prihvatljivi modeli školskog vođenja
Društvo je ravnatelju škole povjerilo zadaću stručno-pedagoškog vođenja, ali i postavilo određena očekivanja kako bi se ta zadaća trebala realizirati. Budući da se uz vođenje škole vezuje njezina djelotvornost te učenički uspjeh, sve je naglašenija potreba da u vođenje škole i donošenje ključnih odluka, uz ravnatelja, budu uključeni učitelji i ostali zaposlenici škole te učenici, njihovi roditelji kao i predstavnici lokalne zajednice. S obzirom na to da je zakonskom regulativom u Republici Hrvatskoj omogućeno da, uz ravnatelja, u aktivnosti vođenja u osnovnim školama budu uključeni drugi dionici škole, o njima i ravnatelju ovisi hoće li iskoristiti tu priliku. Posterom se daju odgovori na pitanje o tome koje je sve modele školskog vođenja moguće primijeniti te koji su načini društveno poželjniji od drugih, a koji neodrživi.
osnovna škola, participativno vođenje, ravnatelj
nije evidentirano
engleski
Socially (Un)acceptable school leadership models
nije evidentirano
primary school, participative leadership, headteacher
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2023.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Festival znanosti 2023
poster
24.04.2023-29.04.2023
Zadar, Hrvatska