Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Biti ili ne biti "e" u hrvatskoj trgovini (CROSBI ID 102027)

Prilog u časopisu | stručni rad

Knežević, Blaženka ; Alfirević, Nikša ; Pavičić, Jurica Biti ili ne biti "e" u hrvatskoj trgovini // Suvremeno poduzetništvo, 9 (2002), 9; 80-84-x

Podaci o odgovornosti

Knežević, Blaženka ; Alfirević, Nikša ; Pavičić, Jurica

hrvatski

Biti ili ne biti "e" u hrvatskoj trgovini

U Hrvatskoj je sve više trgovačkih društava koja u svom poslovanju koriste Internet kao jedan od oblika predstavljanja tvrtke, odnosno, proizvodnog programa. Taj podatak ulijeva nadu u shvaćanje nužnosti takovg načina poslovanja. Istraživanja, međutim, pokazuju da se taj promocijski kanal koristi kao sporedni i usputni, a još uvijek ne kao ravnopravan klasičnom načinu predstavljanja i poslovanja. U prikazanom istraživanju autori zaključuju da će se u sljedećem razdoblju razvoj elektroničke prodaje odvijati sve brže, kako na globalnoj, tako i na lokalnoj razini. Zbog toga tradicionalni trgovci trebaju usvojiti i primijeniti trend izgradnje multikanalnih modela prodaje, tj. iskoristiti Internet za takve svrhe. To tim više što je daljnji rast elektroničkog poslovanja očit i jasno proizlazi iz porasta broja korisnika Interneta u Hrvatskoj, široj regiji, Europi i svijetu tvrde autori u prikazanom članku.

elektronička trgovina; trgovina

nije evidentirano

engleski

To be or not to be "e" in croatian commerce

nije evidentirano

e-commerce; commerce

nije evidentirano

Podaci o izdanju

9 (9)

2002.

80-84-x

objavljeno

1333-5197

Povezanost rada

Ekonomija