Biti ili ne biti "e" u hrvatskoj trgovini (CROSBI ID 102027)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Knežević, Blaženka ; Alfirević, Nikša ; Pavičić, Jurica
hrvatski
Biti ili ne biti "e" u hrvatskoj trgovini
U Hrvatskoj je sve više trgovačkih društava koja u svom poslovanju koriste Internet kao jedan od oblika predstavljanja tvrtke, odnosno, proizvodnog programa. Taj podatak ulijeva nadu u shvaćanje nužnosti takovg načina poslovanja. Istraživanja, međutim, pokazuju da se taj promocijski kanal koristi kao sporedni i usputni, a još uvijek ne kao ravnopravan klasičnom načinu predstavljanja i poslovanja. U prikazanom istraživanju autori zaključuju da će se u sljedećem razdoblju razvoj elektroničke prodaje odvijati sve brže, kako na globalnoj, tako i na lokalnoj razini. Zbog toga tradicionalni trgovci trebaju usvojiti i primijeniti trend izgradnje multikanalnih modela prodaje, tj. iskoristiti Internet za takve svrhe. To tim više što je daljnji rast elektroničkog poslovanja očit i jasno proizlazi iz porasta broja korisnika Interneta u Hrvatskoj, široj regiji, Europi i svijetu tvrde autori u prikazanom članku.
elektronička trgovina; trgovina
nije evidentirano
engleski
To be or not to be "e" in croatian commerce
nije evidentirano
e-commerce; commerce
nije evidentirano